زمان انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۴ -

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری عنوان کرد

نقش اثرگذار بسیج اساتید در جلوگیری از نفوذ دشمن

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان ساری گفت: بسیج اساتید در جلوگیری از بحث نفوذ دشمن نقش بسیار اثرگذاری دارد و باید حمایت شود.

 

به گزارش سرای نور؛محمدعلی بهمنیار در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان بسیج اساتید مازندران در این دانشگاه اظهار کرد: امام راحل بسیج را برای انقلاب اسلامی ایران طراحی و به ثمر رساند و امروز شاهد شکوفایی آن هستیم.

رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی شهرستان ساری خاطرنشان کرد: درخت انقلاب اسلامی ایران پس از ۳۶ سال تنومند شد و خدمات‌رسانی مناسبی در سطح کشور و جهان در حال انجام است.

وی بیان کرد: هرگاه انقلاب اسلامی به نیروی توانمند در کشور نیاز داشت بسیجیان وارد عمل شده و با وجود مقابله همه‌جانبه بسیاری از کشورها با ایران اسلامی، انقلاب در مسیری که مد نظر داشت به موفقیت رسید.

بهمنیار یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در جهان به آمادگی بسیار مناسبی رسید و در حال خدمات‌رسانی به جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه در زمان تحریم نیز تفکر بسیجی بود که به داد انقلاب اسلامی ایران رسید، افزود: با پشتیبانی بسیج شاهد پیشرفت علمی در بخش‌های مختلف کشور هستیم و اگر تفکر بسیج در حوزه علمی دخالت داده نمی‌شد نمی‌توانستیم به پیشرفت‌های علمی مناسبی دسترسی پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث ساختمان بسیج اساتید در این مرکز، تاکید کرد: امید است با ایجاد این ساختمان هم‌فکری و هم‌گرایی برای توسعه علمی مناسب در سطح استان با تفکر مناسب بسیجی ایجاد شود.

وی با اعلام اینکه بسیجیان فرماندهان جنگ نرم هستند و تاثیرگذاری به‌سزایی نسبت به سایر اقشار دارند، بیان کرد: بسیج اساتید نیاز به حمایت دارد و با توجه به مطرح شدن بحث نفوذ، اقدامات بسیج اساتید در این زمینه می‌تواند اثرگذار باشد.

بهمنیار با اعلام اینکه در جلوگیری از مسئله نفوذ، بسیج اساتید نیاز است که برنامه مدونی داشته باشد، افزود: برای گسترش فعالیت انقلاب اسلامی بسیج اثرگذارترین نیرو است.

وی درباره کلنگ‌زنی ساختمان بسیج اساتید در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان ساری گفت: این ساختمان را تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسانیم، هر چند بسیجیان برای توسعه فعالیت علمی و سرفرازی کشور نیاز به تجهیزات و سخت‌افزار ندارند.

منبع:فارس

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو