زمان انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ -

با انتشار بیانیه ای صورت گرفت؛

تجدید میثاق ۲۳۷ نماینده با رهبر انقلاب در پی رهنمودهای هفته گذشته

۲۳۷ نماینده مجلس با انتشار بیانیه ای ضمن حمایت از بیانات هفته گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام، با ایشان تجدید میثاق کردند.

به گزارش سرای نور؛ ۲۳۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز مجلس با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و دیدار هفته گذشته با کارگزاران نظام اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ

سپاس خداوندی را سزاست که نعمت رهبری شجاع و آگاه و دوراندیش را برما ارزانی کرد تا افق خورشید تدبیرش روشنگر راهمان باشد. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حمایت قاطع از سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام و سران قوا، مدیران ارشد دستگاه های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دولت، مجلس و قوه قضائیه را به نکات زیر که الهام گرفته شده از فرمایشات مقام معظم رهبری است، یادآور می شویم؛

کارگزاران نظام با شناخت ظرفیت های عظیم کشور، برنامه ریزی و اولویت بندی برای حل مشکل اساسی رکود و بیکاری و تحقق اقتصاد مقاومتی را شتاب بخشند و موجب مصونیت و اقتدار بیشتر کشور و ملت شوند.

توجه به صنایع کوچک و متوسط و شرکت های دانش بنیان، جلوگیری از واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند یا مورد نیاز کشور نیستند، تبدیل تجهیزات فرسوده صنایع، توجه بیشتر به بخش کشاورزی و تمرکز و سرمایه گذاری بر تولید و صادرات فرآورده های نفتی به جای خام فروشی که می تواند باعث تحرک اقتصادی و ایجاد اشتغال شود، باید مورد توجه جدی دولت و مسئولان قرار بگیرد.

ما با سپاس فراوان از مذاکره کنندگان کشورمان، از همه موافقان و مخالفان برجام می خواهیم که با شیوه ای منصفانه و با بیان محسنات و معایب، از هرگونه سخنان مبالغه آمیز در مخالفت یا موافقت برجام پرهیز کنند. ما بر اساس دستور صریح قرآن کریم مبنی بر وفای به عهد و پیمان، تا زمانی که طرف مقابل به تعهدات خود پایبند باشد بر عهد خود در برجام پایبند خواهیم بود و در صورت بدعهدی طرف مقابل درسی فراموش ناشدنی نسبت به پیمان شکنان می دهیم و استکبار به ذات را از نقض پیمانش پشیمان خواهیم کرد.

صنعت راهبردی هسته‌ای باید حفظ شده و توسعه یابد و فعالیت های این صنعت و نیروی انسانی توانای آن و امکان رسیدن آن به وضعیت قبلی، همواره باید مورد مراقبت و توجه قرار گیرد. ما در برابر رفتار جنایت آمیز و همراه با عناد  استکبار جهانی که موجودیت جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته است، باید براساس فرمان صریح قرآن کریم، قوت و قدرت ایمانی، ‌اقتصادی، اجتماعی، دفاعی، علمی، سیاسی و جمعیتی خود را افزایش دهیم و با تمام نقشه های شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل مقابله کنیم.

حفظ وحدت و انسجام ملی با وجود همه اختلافات و سلایق گوناگون سیاسی و حمایت و نقد منصفانه و توجه ویژه به منافع ملی و افزایش مصونیت و اقتدار کشور و روحیه استکبار ستیزی، همواره باید مورد توجه مردم، مسئولان و گروه‌های سیاسی-اجتماعی قرار گیرد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنیم که در تحقق رهنمودهای دقیق و راهگشا و انقلابی معظم له، از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته»

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو