زمان انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ -

بحرین با سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم حماقت بزرگی مرتکب شد

یکی از اعضای ارشد جمعیت وفاق و نماینده سابق پارلمان بحرین با اشاره به اقدام آل خلیفه در سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم آن را حماقتی بسیار بزرگ که تبعات سنگینی برای رژیم دارد، دانست.

به گزارش سرای نور؛ «محمد جلال فیروز» عضو ارشد جمعیت الوفاق بحرین و نماینده سابق پارلمان بحرین در خصوص تبعات سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم گفت: رژیم ظالم بحرین امروز حماقت بسیار بزرگی مرتکب شده است، این اقدام منجر به رویارویی‌های سنگینی خواهد شد و به هیچ وجه عاقبت خوشی نخواهد داشت، سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم یک نماد بلند مرتبه بحرینی حماقت سیاسی بزرگی است، وی یکی از شخصیت های بسیار مهم نه تنها در بحرین بلکه در سراسر جهان اسلام است.

وی در ادامه تصریح کرد: رژیم آل خلیفه با سلب تابعیت از این عالم بزرگوار که همواره زمام امور را در دست داشت تا بحرین به پرتگاه خشونت و خونریزی کشیده نشود حماقتی مرتکب شده است که می‌تواند بسیار فاجعه بار باشد. آیت الله شیخ عیسی قاسم و اجدادش و اجداد اجدادش قرن‌ها ساکن بحرین بوده‌اند و امروز اشغالگرانی که تازه پا بر خاک کشور نهاده‌اند می‌خواهند این‌گونه تابعیت ساکنان اصلی این سرزمین را لغو کنند.

وی در ادامه یادآور شد: به این ترتیب رژیم حاکم خود را محکوم به نابودی کرده است و این اقدام پایان کار خاندان آل خلیفه در بحرین را حتمی کرده است، شاید تا به امروز مردم و جریان‌های سیاسی خواهان سرنگون کردن کامل رژیم حاکم نبودند اما این تکبر و خباثت رژیم حاکم باعث می‌شود همگان خواهان سرنگونی رژیم شوند.

نماینده سابق پارلمان بحرین افزود: در حقیقت وضعیت کنونی بحرین وضعیت خطرناکی است، هم اکنون هزاران نفر از مردم و صدها نفر از علمای دین کفن پوشیده و اطراف منزل شیخ عیسی قاسم مستقر شده‌اند، تمام این افراد آمادگی دارند تا در راه دفاع از این عالم بزرگوار جان خود را از دست دهند.

وی تأکید کرد: قرار بود امشب در سراسر بحرین جشن‌هایی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شود اما همگان خواستار لغو این جشن‌ها و حرکت همگانی به سمت منطقه الدراز که شیخ عیسی قاسم در آن ساکن است شدند تا از او دفاع کنند. بیانیه‌های پی در پی از حوزه‌های مختلف و بزرگان و علمای شیعه در محکومیت اقدام آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم صادر شده و این مسئله همچنان ادامه دارد.

عضو ارشد جمعیت الوفاق بحرین در پایان تصریح کرد: هم اکنون مسئله اصلی دفاع از اصل اسلام در بحرین و شیخ عیسی قاسم است، استراتژی معارضان روشن است، مردم همچنان بر خواسته‌های خود پافشاری می‌کنند و جریان‌های معارض به مسیر پیشین خود ادامه داده و خواهان تغییر دموکراتیک و رسیدن به دولت مردمی هستند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو