زمان انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ -

ادامه واکنش ها به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم توسط آل خلیفه

مناطق «عالی» و «النویدرات» بحرین در ادامه واکنش ها به حماقت آل خلیفه در سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم شاهد تجمع و تظاهرات بود.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از پایگاه العهد، منطقه «عالی» بحرین در همبستگی با آیت الله شیخ عیسی قاسم که رژیم بحرینی در اقدامی احمقانه تابعیت وی را سلب نمود شاهد تظاهرات خشمگینانه بود.

همچنین تجمعی نیز در منطقه «النویدرات» در همبستگی با شیخ عیسی قاسم صورت گرفته و تجمع کنندگان مسئولیت کامل سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم را متوجه حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه این کشور دانستند.

نیروهای امنیتی بحرین برای جلوگیری از پیوستن شهروندان به تجمع مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در الدراز، میدان سار و همچنین محورهای منتهی به الدراز را بستند. در همین حال منطقه الدراز در مخالفت با اقدام مقامات آل خلیفه در سلب تابعیت این مرجع عالیقدر بحرینی شاهد تظاهرات گسترده بود.

منابع خبری از پرواز بالگردهای رژیم بحرینی در منطقه الدراز که شهروندان و علمای بحرینی در مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم تجمع کرده اند، خبر دادند. این در حالی است که مقامات بحرینی سرعت اینترنت را در مناطق مختلف کاهش داده اند.

در همین حال هزاران زن و مرد بحرینی در اعتراض به سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم توسط آل خلیفه در مقابل منزل این مرجع عالیقدر تجمع کردند. علما و روحانیان بحرینی نیز در همین مکان تحصن نمودند.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین نیز با اعلام اینکه جایی برای نشستن در منازل باقی نمانده از تمام بحرینی ها خواست برای یاری آیت الله شیخ عیسی قاسم بشتابند.

«مجید المشعل» رئیس مجلس علمایی بحرین نیز با پوشیدن کفن تاکید کرد که بدون شیخ عیسی قاسم حیاتی در وطن (بحرین) وجود ندارد. وی همچنین از تبدیل تجمع در مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم به تحصن دائمی خبر داد. جنبش حق نیز اعلام کرد که هدف قرار دادن این مرجع عالیقدر بحرینی و سلب تابعیت وی معادلات در بحرین را تغییر خواهد داد.

شورای وحدت مسلمانان در پاکستان نیز مسئولیت حوادثی را که از این به بعد در بحرین روی خواهد داد متوجه آل خلیفه دانست.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو