زمان انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد

برگزاری ۵۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در شهرستان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور از اجرای 500 برنامه در هفته بسیج در شهرستان نور خبرداد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سرهنگ سید نعمت اسدی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به گرامیداشت تقارن هفته بسیج با هفته وحدت اظهارکرد: شجره طیبه انقلاب در ابتدا نهالی بود که امروز به درخت تنومندی تبدیل شد و شاخه‌های آن در سراسر جهان تنیده شد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: امروز بسیج مظهر عظمت ملی و نیروی کارآمد کشور است و بنیانگذار جمهوری اسلامی هم در حوزه بسیج فرمود بسیج مولود انقلاب، معجزه قرن و انفجار نور در سراسر جهان بود و با این تأسی باید امروز عملکرد و فرهنگ بسیج را در سراسر جهان ببینیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور تصریح کرد: بسیج در عرصه هشت سال دفاع مقدس لباس رزم پوشیده و پس از هشت سال دفاع مقدس به همراه آحاد ملت و دولت مردان در عرصه سازندگی قدم گذاشت و امروز در جنگ نرم و اقتصادی این بسیج است که با رویکردهای متحولانه در عرصه‌های مختلف قدم برمی‌دارد و این باعث افتخار ماست.

این مسئول افزود: دشمن به سادگی ما را رها نکرد و در نشست‌ها و اتاق‌های فکر خود به این نتیجه رسید که در قاطبه عملکرد بسیج نقطه مقابل عملکرد دشمن قراردارد و دشمن امروز به این نتیجه رسید که با ترفند جنگ سرد در دوره‌هایی که با شوروی در جنگ بود با همان ترفند در بدنه نظام ما طراحی کند و سه محور را مشخص کردند، دکترین مهار، نبرد رسانه‌ای و سازماندهی نافرمانی‌های مدنی را در دستور کار قرار دادند.

اسدی گفت: شاید طراحی جنگ‌های ترکیبی و هیبریدی در دست دشمن باشد اما باعث افتخار است که گلوگاه نظام و عمق نفوذ دشمن در داخل در دست آحاد ملت به ویژه بسیج است و این جا نقش بسیج به صورت سازنده در همه عرصه‌ها پیدا است.

وی اظهارکرد: امروز افتخار ما این است بسیج به درک واقعی رسیده و توانمند است درعرصه‌های جنگ‌های هیبریدی و ترکیبی به صورت دفاع موزاییکی در هر نقطه از کشور دفاع کند و بسیج در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فناوری و تمام عرصه‌ها و تجهیزات به آن رسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اضافه کرد: توان نیروهای علمی و امکانات بسیج امروز در نقطه مقابل طراحی دشمن قرار گرفته و شاخصه‌های بسیج در عملکرد چهل ساله انقلاب مبارزه در جنگ سخت است و اگر مقابله با ناآرامی‌هاست بسیج در میدان است و اگر مبارزه با فتنه است، بسیج ۹ دی را به وجود آورد و اگر در جنگ نیابتی است بسیج مدافع حرم، اگر حمله مرزی است بسیج مدافع وطن، دفاع از مظلومین جهان این انتقال تجربه و فرهنگ بسیج است که امروز افتخار ماست.

این مسئول گفت: اگر نظر دشمن به این است تا اسرائیل غاصب را از نیل تا فرات به وجود آورد در خاورمیانه این نقش سازنده بسیج است که با منویات ولی امر مسلمین چنان پیله‌ای در قاطبه بدن دشمن به وجود آورد که در پیله خود حبس شده و باز هم اگر دشمن اتحاد عبری، عربی وغربی به وجود آورد این بسیج است که نقش آفرینی می‌کند و در سراسر منطقه تمام حرکات دشمن را نقش بر آب می‌کند.

اسدی تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم که در لباس بسیجی همانطور که امام(ره) فرمودند با بسیجیان مشهور شویم.

 

 

وی با اشاره به رویکرد محور وحدت ۴۰سالگی انقلاب در کمیسیون‌های داخلی و کمیته‌های اجرایی شهرستان و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برای هفته بسیج برنامه‌هایی تداعی شده اضافه‌ کرد: امروز افتخار ما این است که ۱۹۵ پایگاه مقاومت و ۱۱ حوزه و حدود ۱۹ کانون‌ها و دفاتر و حوزه‌های اقشاری هر یک برنامه‌های متنوع ای در سراسر هفته بسیج در شهرستان نور برگزار می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور افزود: افتخار ما این است که مانند سال گذشته با محوریت وحدت و نقش‌آفرینی سازنده و دفاع از مظلوم به ویژه مظلومین یمن مهمترین برنامه‌های ما در پنج آذر در همایش شکوه اقتدار در مصلی نماز جمعه شهرستان است که امیدواریم بتوانیم برنامه‌ی شایسته‌ای را ایجاد کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: چند برنامه سراسری است که یکی از برنامه‌های شاخص سراسری همایش پنج آذر است که این برنامه در همایش شکوه اقتدار در سراسر کشور اجرایی می‌شود و یکی دیگر از برنامه‌های شاخص برنامه محوری گشت رضویان است که در سراسر کشور اجرا می‌شود و با حس امنیت و خود امنیت و با مشارکت دستگاه‌های قضایی و نیروی انتظامی در سراسر کشور پیاده می‌شود و در شهرستان نور در برنامه‌های اعتلای بسیج جزء شاخصه‌های استان مازندران است به ویژه محور اعتلای گشت‌های محله محور که جای قدردانی دارد و از همه کسانی که در عرصه امنیت تلاش می‌کنند.

اسدی با اشاره به نقش آفرینی و استفاده از هادیان سیاسی و فرهنگی برای تمام پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های مقاومت و بسیج در شهرستان، گفت: برنامه‌هایی را طراحی کردیم و نگاه ما به قشربسیج نیست بلکه به آحاد ملت و بسیج عمومی است.
این مسئول در پایان با اشاره به اتاق فکر دشمن افزود: در اتاق فکر دشمن که جمله مشهور آن‌ها خطر جاری خاورمیانه است به تنها نقطه‌ای که قرار است هجمه وارد شود بسیج است و در آن جا این حرف مطرح شد که امروز موشک دوربرد ما باید به ناکارآمدسازی انقلاب اسلامی ختم شود و آن بسیج است و اگر تمام مسئولان با نگاه فرهنگ بسیجی ساده زیستی و رویکرد جهادی و منش و رفتار مسئولان از قرآن و نهج البلاغه باشد و با آن کار کنند تمام نقشه‌های دشمن نقش برآب می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ آذر, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو