زمان انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ -

نتیجه برای ما در اولویت نیست/ مشکل تیم ملی والیبال تغییر ساعت است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به آخرین وضعیت تیم کشورمان پیش از برگزاری دیدارهای هفته دوم لیگ جهانی، گفت: در این بازی‌ها نتیجه‌گیری برای ما در اولویت نیست.

به گزارش سرای نور؛ رائول لوزانو پس از تمرین امروز چهارشنبه تیم ملی والیبال درباره آخرین شرایط این تیم پیش از شروع هفته دوم لیگ جهانی، گفت: تیم شرایط خوبی دارد. ما مصدوم نداریم اما در هفته دوم، تیم با مشکل اختلاف ساعت رو به رو است. در این هفته با تیم های بلغارستان، صربستان و برزیل بازی می کنیم. در نخستین دیدار به مصاف بلغارستان می رویم و امیدوارم با توجه به اینکه مصدوم نداریم و چند نفر تغییر نیز داشته ایم، بازی خوبی ارائه کنیم.

وی درباره جا به جایی بازیکنان از سوی مربیان در تیم های مختلف در این دوره از لیگ جهانی، افزود: مربیان در لیگ جهانی سال المپیک بیشتر به دنبال ترکیبی مناسب برای تیم خود هستند تا آماده المپیک شوند.

سرمربی تیم کشورمان درباره پیش بینی‌اش از هفته دوم لیگ جهانی تاکید کرد: از دو منظر می توان عملکرد تیم ایران را بررسی کرد. اول اینکه نتیجه را ببینیم اما دومین موضوع راندمان تیم است. ما سعی مان بر این است که به دنبال راندمان تیمی بالا باشیم. با این حال به دنبال پیروزی نیز هستیم ولی نتیجه گیری در اولویت نیست.

لوزانو ادامه داد: به عنوان مثال اگر یک بازی را ببریم اما دو بازیکن از جریان رقابتها به دلیل مصدومیت خارج شوند، خب این پیروزی ارزشی ندارد. ما سعی می کنیم بازیکنانی را که کوچکترین احساس ناراحتی می کنند، حفظ کنیم تا در کل تیم ایران در آینده شرایط خوبی داشته باشد.

هفته دوم سطح یک لیگ جهانی والیبال از فردا پنجشنبه با دیدار ایران و بلغارستان آغاز می شود و با برگزاری ۱۸ دیدار در مدت چهار روز در قاره اروپا پیگیری خواهد شد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو