زمان انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ -

امیر پوردستان:

کهولت سن راننده و فرسودگی اتوبوس دلیل بروز حادثه برای سربازان بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: طی تحقیقات به عمل آمده دلیل بروز حادثه تصادف اتوبوس حامل سربازان ارتش، کهولت سن راننده و فرسودگی اتوبوس بوده است.

به گزارش سرای نور؛ امیر احمدرضا پوردستان ظهر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی شیراز و سربازان حادثه دیده در جمع خبرنگاران گفت: تحقیقات گسترده ای به عمل آمده که نشان از کهولت سن راننده و فرسودگی اتوبوس دارد که این مهمترین دلیل بروز حادثه برای سربازان است.

وی در خصوص تردد سربازان این مجموعه نیز گفت: با هماهنگی های انجام شده، جابجایی سربازان ارتش از این به بعد با استفاده از خطوط ریلی انجام می شود که البته برای برخی از مناطق کشور این امکان وجود ندارد اما هماهنگی های لازم را در خصوص امنیت آنها انجام خواهیم داد.

امیر پوردستان یادآور شد: تمام هزینه های مصدومین و فوت شدگان این حادثه را ارتش جمهوری اسلامی ایران تقبل کرده و برنامه های مختلفی برای این افراد خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دریافت هزینه تردد از سربازان نیز گفت: هزینه جابجایی را نیروی زمینی ارتش به تمامی یگان ها پرداخت کرده است و گرفتن هرگونه وجه از سربازان برای حمل و نقل غیرقانونی است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۴ تیر, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو