زمان انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ -

پیروزی ایران برابر بلغارستان/۳ امتیاز ارزشمند برای شاگردان لوزانو

تیم ملی والیبال ایرا در نخستین بازی خود در هفته دوم رقابتهای لیگ جهانی والیبال برابر بلغارستان به برتری دست یافت تا ۳ امتیاز ارزشمند را به اندوخته های قبلی خود اضافه کند.

به گزارش سرای نور؛ تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۳۰ روز پنجشنبه در آغاز هفته دوم رقابتهای لیگ جهانی برابر بلغارستان به میدان رفت و در روزی که به خصوص در دفاع روی تور چندان خوب کار نکرد حریف خود را ۳ بر یک شکست داد.

تیم ایران ست نخست این بازی را ۲۵ بر ۱۸ واگذار کرد اما در ست های بعدی به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ برنده شد.

تیم ایران در این بازی با ترکیب سعید معروف، سیدمحمد موسوی، محمدجواد معنوی نژاد، عادل غلامی، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور و مهدی مرندی (لیبرو) برابر حریف به میدان رفت که لوزانو در طور بازی به تناوب از دیگر بازیکنان نیز استفاده کرد.

در ست نخست دیدار تیم بلغارستان عملکرد بهتری داشت. این تیم با سرویس و دفاع روی تور بازیکنان کشورمان را تحت فشار قرار داد و توانست راحت تر از آنچه که خودش انتظار داشت ۲۵ بر ۱۸ برنده شد.

با شروع ست دوم تیم ایران وضعیت بهتری پیدا کرد. در شروع این ست میرزاجانپور و محمودی جای خود را تغییر دادند که البته در امتیازات اولیه برای ایران خوب نبود ولی به مرور با امتیازاتی که معنوی نژاد کسب کرد تیم ایران برنده از زمین خارج شد.

شاگردان لوزانو در ست سوم بازی برابری را با حریف انجام دادند. اما در نهایت تیم ایران توانست این ست نزدیک را از آن خود کند. این روند را تیم ایران در ست چهارم هم ادامه داد و در روزی که از اشتباهات حریف استفاده نکرد و در دفاع وضعیت خوبی نداشت ست چهارم را هم برد تا این بازی حساس را ۳ بر یک برنده شود و به ۳ امتیاز مهم دست یابد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو