زمان انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۴ -

به‌مناسبت هفته بسیج انجام شد

بیعت باشکوه بسیجیان بهشهری باولی‌فقیه

به‌مناسبت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره)، بسیجیان بهشهر بار دیگر با ولی‌فقیه زمان خود بیعت کردند.

 

به گزارش سرای نور؛امروز جمع زیادی از بسیجیان این شهرستان که در جمع آنها مسئولان نیز دیده می‌شدند، برای گرامی‌داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج، با تجمع در مسجد جامع بهشهر و در جوار گلزار شهدای گمنام با مقام معظم رهبری بیعت دوباره‌ای داشتند.

در این مراسم که هم‌گام با سایر شهرستان‌های مازندران و کشور در قالب همایش بزرگ «شکوه ایستادگی» با مداحی و سینه‌زنی همراه بود، امام جمعه بهشهر ضمن تبریک ایام شکوه و ایستادگی، گفت: مسئولیت‌پذیری، بصیرت، ظلم‎ستیزی و ولایت‌مداری از مهم‌ترین ویژگی‎های بسیجیان است.

حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری با بیان اینکه بسیجیان بهشهر با سابقه انقلابی و با تقدیم شهدای بسیار به انقلاب، هنوز هم در راه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی، بالنده و سرزنده حضور فعال و مقتدرانه دارند، اظهار کرد: پیام ما به رهبر انقلاب این است که بسیجیان بهشهر قدرت‌مندانه، دلاورمردانه، مجاهدانه و مدافعانه در تمامی صحنه‌های نظام اسلامی شرکت دارند و اعلام می‌دارند که از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن.

وی بیان کرد: آمریکا، اسرائیل، انگلیس و شرانگیزان منطقه بدانند که اگر روزی رهبر انقلاب به ما اجازه بدهند، تا آخرین نفس، آخرین نفر و تا آخرین فشنگ در میدان ایستاده‌ایم و هیچ‌گاه عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر با بیان اینکه مسئولیت بسیج بسیار سنگین است، افزود: ملت ما پنجم آذرماه را به‌عنوان نماد استقامت، بصیرت و ولایت‌مداری قرار داده است و همه کسانی که احساس تکلیف و مسئولیت می‌کنند، مصمم و با استقامت و باشکوه فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب در مورد نفوذ دشمن، اظهار کرد: بصیرت، شناخت نیازهای زمان و اولویت دادن به مسائل منطقه‌ای باید سرلوحه امور بسیجیان باشد و با آمادگی و گوش به فرمان رهبری بودن، آن چشمی که قصد نفوذ به کشور اسلامی را دارد، کور و پای او را قطع کنند.

جباری با بیان اینکه بسیجیان کشور دل‌دادگی خاصی به ولی‌فقیه زمان خود مقام معظم رهبری دارند، افزود: رفتار و کردار بسیجیان نیز باید تداعی‌کننده اطاعت آنها از مقام معظم رهبری باشد.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، گفت: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خواهند مجلس خبرگان و شورای اسلامی را به‌دست بگیرند تا ارزش‌ها و خون‌هایی که به پای درختان این انقلاب ریخته شد، را تضعیف کنند اما ملت با بیداری خود باید افراد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش فارس، حضور جوانان و نوجوانان بسیجی و حتی افرادی که برای نخستین‌بار در این اجتماع بزرگ شرکت کردند و تصمیم گرفتند در اولین فرصت در پایگاه محله خود عضو شوند نیز از موارد قابل توصیف بود.

منبع:فارس

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو