زمان انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ -

فرماندار شهرستان نور تاکید کرد

مدیریت قاطع برای منطقی نگه داشتن قیمت‌ها در بازار

فرماندار شهرستان نور گفت: ضروری است همه دستگاه‌های مرتبط به صورت مستمر در حوزه وظیفه خود با مدیریت قاطع برای منطقی نگه داشتن قیمت‌ها در بازار تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار سرای نور، علی شادمان در جلسه تنظیم بازار که با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان نور در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به موضوعات مختلف بازار و نظارت بر قیمت‌ها اظهار کرد: ساماندهی دستفروشان وظیفه شهرداری‌هاست و با توجه به تذکرات گذشته، دست‌فروشان شهر نور باید با مکان‌یابی مناسب در سطح شهر ساماندهی شوند.

 

وی گفت: مسئولان صنعت معدن تجارت و مسئولان مربوطه باید با جدیت بر بازار نظارت کنند و به کسانی که به دنبال سودجویی و مال‌اندوزی در این شرایط سخت اقتصادی هستند، فرصت ندهند و با توجه به برخورد جدی و تأثیرگذار با افراد فرصت‌طلب به افرادی که در معاملات حدود قانونی و رضایت‌مندی مردم را کسب می‌کنند تشویق شوند.

فرماندار نور با اشاره به توزیع مرغ و گوشت یارانه‌ای در بازار خواستار اطلاع‌رسانی به مردم و نظارت بر توزیع شد تا آحاد جامعه به ویژه اقشار آسیب‌پذیر از آن بهره‌مند شوند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به شرایط جنگ اقتصادی در کشور در حال حاضر در جبهه اقتصادی هستیم و ضروری است همه دستگاه‌های مرتبط به صورت مستمر در حوزه وظیفه خود با مدیریت قاطع برای منطقی نگه داشتن قیمت‌ها در بازار تلاش کنند.

 

شادمان تأکید کرد: هرکجا با جدیت ورود پیدا کردیم و درست مدیریت شد، موفقیت آمیز بود و در خصوص بازار باید اقدامات جدی، شفاف و مستمر باشد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نور نیز در این جلسه از بازرسی ۳۹۴ پرونده در یک ماه گذشته خبر داد و افزود: این پرونده‌ها در خصوص عدم درج قیمت واحدهای صنفی بود که ۱۹۶ میلیون و ۴۳۵ هزارو ۶۰۰ ریال پرونده تنظیم به تعزیرات ارسال شد.

نادر انبیاء با اشاره به نظارت توزیع گوشت در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: تاکنون پنج تن و ۷۰۰ کیلو گوشت منجمد در چمستان و دو تن در نور توزیع شد و در فروشگاه‌های رفاه و کوروش نیز گوشت عرضه می‌شود که قبل از توزیع باید به ما اطلاع رسانی شود و پس از آن نیز لیست را از توزیع کنندگان برای نظارت بهتر برای توزیع گوشت دریافت می‌کنیم.

 

محمد رنجبر نماینده جهاد کشاورزی شهرستان نور در این جلسه با اشاره به قیمت رو به رشد گوشت قرمز و مرغ در بازار تصریح کرد: با تزریق گوشت یارانه‌ای می‌توانیم قیمت‌ها را در بازار کنترل کنیم و در حال حاضر گوشت گوسفند منجمد کیلوی ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان، گوشت گرم گوسفندی یارانه‌ای بین ۳۶ تا ۳۸ هزار تومان، گوشت گوساله منجمد کیلویی ۲۷ تا ۲۹ هزار تومان، مرغ منجمد کیلویی ۸ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

علیرضا دهقان حداد مدیر تعاونی روستایی و شهرستانی در این جلسه گفت: استان مازندران تأمین پرتقال شب عید را در کل کشور بر عهده دارد و در سال ۹۶ در شهرستان نور ۵۱ تن پرتقال، ۲۶ تن سیب و ۴۰ تن کیوی توزیع شد و دو سالن شهرستان نور برای دپوی سیب و پرتقال شب عید خالی و مهیا است.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ دی, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو