زمان انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۴ -

رئیس هیئت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولان چالوس:

تیم والیبال نشسته چالوس به‌دلیل مسائل مالی در لیگ برتر حضور نیافت

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان چالوس گفت: تیم والیبال نشسته چالوس با توجه به اینکه در دو سال گذشته مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر کشور را داشت، اما به‌دلیل مسائل مالی و برای حفظ تیم به ناچار در لیگ دسته یک حضور یافت.

به گزارش سرای نور؛رضا ذوالفقار‌پور امشب در حاشیه مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته کشور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور رشته والیبال نشسته که چالوس میزبان این‌دور از مسابقات بود، شش تیم از گروه نخست با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه این‌دور از مسابقات به‌مدت سه‌ روز و در سالن ۴ هزارنفره ورزشی چالوس در حال برگزار است، افزود: تیم‌های تبریز، اردبیل، آمل، البرز، قزوین و چالوس در گروه نخست این دور از مسابقات حضور دارند.

رئیس هیئت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان چالوس با بیان اینکه مسابقات به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، خاطر‌نشان کرد: تاکنون تیم والیبال نشسته شهرستان چالوس با اقتدار از سد تیم‌های رقیب خود گذشت.

وی با اعلام اینکه امسال سطح مسابقات نسبت به گذشته بهتر است، افزود: امسال شاهد حضور تیم شهرداری تبریز هستیم که با توجه به حضور این تیم در چندین دوره از سوپر لیگ کشور به‌دلیل مسائل مالی مجبور شد در مسابقات دسته اول حضور یابد.

ذوالفارپور اضافه کرد: تیم والیبال نشسته چالوس با توجه به اینکه در دو سال گذشته مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر کشور را داشت، اما به‌دلیل مسائل مالی و برای حفظ تیم به ناچار در لیگ دسته یک حضور یافت.

وی از حضور مرتضی مهرزاد «بازیکن توانمند والیبال نشسته چالوس» در تیم ملی و ثامن‌الحجج (ع) مشهد خبر داد و اظهار کرد: اگر چه از حضور یک بازیکن قوی و ثابت سال‌های قبل در این دور از مسابقات محروم هستیم اما با لطف خداوند و همت بازیکنان مستعد این تیم شاهد حضور پررنگ و شایسته آنان در این مسابقات هستیم.

ذوالفقارپور با اشاره به اینکه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان چالوس در رشته‌های دیگر مانند وزنه‌برداری، تنیس روی میز، شنا، کوه‌نوردی و باستانی نیز تیم دارد، بیان کرد: این هیئت در رشته‌های وزنه‌برداری، تنیس روی میز و شنا می‌تواند مانند والیبال نشسته در سطح کشور خودی نشان داده و افتخارآفرینی کند.

وی در پایان گفت: با توجه به محدودیت‌های جانبازان، معلولان و این دلاورمردان عرصه جنگ و جهاد و اسطوره‌های مقاومت و صبوری از مسئولان انتظار داریم تا نگاه ویژه‌ای را به این بخش مبذول دارند.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو