زمان انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ -

معاون فرماندار نور اعلام کرد

پیگیری کمیته نظارت شهرستان نور بر عملکرد متقاضیان تسهیلات

معاون عمرانی فرماندار نور گفت: پروژه‌هایی که برای آن تسهیلات دریافت شد و تعداد اشتغال ایجاد شده از سوی کمیته نظارت شهرستان نور بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،جلسه کارگروه اشتغال در خصوص پیگیری پروژه‌ها در فرمانداری نور تشکیل شد.‌

در این جلسه اعتباراتی که برای بند (ب) تبصره ۱۶ در حوزه دستگاه‌های اجرایی کمیته امدادامام خمینی و بهزیستی شهرستان نور ابلاغ شد، مورد بررسی قرار گرفت.

رضا ناییج نوری با اشاره به بررسی اعتبارات کمیته امداد و بهزیستی شهرستان اظهار کرد: اعتبارات حوزه بهزیستی ۱۰۰ درصد جذب شد و در حوزه کمیته امداد جذب اعتبارات بیش از ۹۰ درصد بود که به زودی به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

 

 

وی گفت: در جلسه کارگروه اشتغال، تسهیلات پرداختی در حوزه کارا شهرستان نور پیگیری تا بر عملکرد متقاضیانی که تسهیلات دریافت کردند، نظارت شود و در خصوص پروژه‌هایی که برای آن تسهیلات دریافت شد و تعداد اشتغال ایجاد شده از سوی کمیته نظارت شهرستان نور بررسی می‌شود.

معاون عمرانی فرماندار نور با اشاره به تسهیلات کارا در توسعه تعاون تصریح کرد: ۶ میلیارد تومان سهمیه شهرستان نور با ۵۲ پرونده در حوزه‌های مختلف صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی و … معرفی شد که پیگیر پرداخت این تسهیلات از بانک‌ها هستیم.

 

این مسئول با اشاره به چهار دستگاه اجرایی صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کشور، جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اگر پروژه‌هایی که از این دستگاه‌ها معرفی می‌شوند شرایط لازم را در حوزه روستایی داشته باشند مشمول تسهیلات کم بهره کارا می‌شوند.

ناییج نوری با اشاره به کمیته امداد و بهزیستی یادآورشد: کمیته امداد و بهزیستی علاوه بر بند(ب) تبصره ۱۶ مصوب ویژه سالانه برای افراد تحت پوشش، در حوزه کارا هم می‌توانند افرادی را تحت پوشش و غیر تحت پوشش معرفی کنند.

 

وی با اشاره به نرخ سود تسهیلات در کارا در حوزه روستایی و فراگیر افزود: تسهیلات کارا در حوزه روستایی ۴ تا ۶ درصد و در حوزه فراگیر ۱۸ درصد است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان نور بر همکاری بیشتر بانک‌های شهرستان برای پرداخت تسهیلات در اشتغالزایی و کارآفرینی در حوزه شهرستانی تأکید کرد.

 

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور نیز با اشاره به تسهیلات برای پشتیبانی مشاغل خانگی و کارآفرینان فعال اظهار کرد: امسال ۴۵ پرونده به مبلغ یک میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان برای تسهیلات پشتیبان مشاغل خانگی و کارآفرینان فعال به استان معرفی شد که از این تعداد ۲۳ پرونده کارآفرینان فعال و ۱۰ پرونده پشتیبان به بانک‌ها معرفی که جمعاً یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شد که مبلغ اعتبار کل برای شهرستان حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ دی, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو