زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ -

فرماندار شهرستان نور تاکید کرد

توطئه و مکر دشمنان به خودشان بازگشت،مردم و جوانان وطن پای انقلاب اسلامی و کشورشان ایستاده‌اند

فرماندار شهرستان نور تاکید کرد: توطئه و مکر دشمنان به خودشان بازگشت،انقلاب اسلامی ایران هر ساله شکوفاتر می‌شود و مردم و جوانان وطن پای انقلاب اسلامی و کشورشان ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،طرح مشعل گردانی انقلاب با حضور فرماندار، اسقف کلیسای ارامنه، فرمانده سپاه ناحیه نور و مردم و مسئولان به مناسبت دهه مبارکه فجر در شهرستان نور برگزار شد.

 

 

 

این حرکت نمادین از سپاه شهرستان نور آغاز و تا شهرداری نور در مرکز شهر به پایان رسید.

علی شادمان در گفت و گو با خبرنگاران در طرح مشعل گردانی حضور مردم و مسئولان را در این حرکت نمادین را نشانه همدلی همه افراد جامعه نام برد و اظهارکرد: بازتاب بسیاری از اقدامات نمادین پیام‌هایی به همراه دارد و حرکت نمادین مشعل‌گردانی نیز نشان این است که درخت تنومند ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده و باید همگی در نگهداری آن اهتمام داشته باشیم.

 

فرماندار نور با اشاره به توطئه و مکر دشمنان در ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی افزود: مردم کشور ما به میهن و انقلاب اسلامی خود عشق می‌ورزند و پای انقلاب و کشورشان ایستاده‌اند.

 

وی گفت: توطئه و مکر دشمنان به خودشان بازگشت و انقلاب اسلامی ایران هر ساله شکوفاتر می‌شود و نسل جدید و جوانان وطن پای انقلاب اسلامی و کشورشان ایستاده‌اند که باید هر چند سال این انقلاب بزرگ بازخوانی و نوسازی شود تا انقلاب اسلامی بالنده و تابنده حرکت کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ بهمن, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو