زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ -

فرماندار شهرستان نور خبر داد

افتتاح ۷۰ میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی طی دهه فجر در شهرستان نور

فرماندار شهرستان نور گفت: به اتمام رساندن پروژه‌ها در اولویت کار ماست و در دهه فجر امسال سهم پروژه‌های افتتاحی بیش از 70 میلیارد تومان و فقط 2 میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های کلنگ زنی است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان ظهر امروز در افتتاح پروژه‌های دهه فجر اظهار کرد: این روزها در دل خود، خاطرات سترگ و بلندی دارد که با از میان رفتن ساختار حاکمیتی، ساختار جدیدی با نفس‌های مسیحایی امام خمینی (ره) روی کار آمد و شور و شعف انقلابی مردم در آن روزها در تمام کشور و حتی در اقصی نقاط دنیا پیچید.

 

وی افزود : امروز با پیشرفت در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه نظامی شاهد آن هستیم که در خانه نظامی ایران انباشتی از انواع سلاح‌های دوربرد، میان‌برد و نقطه‌زن وجود دارد، در عرصه علمی، قبل از انقلاب در کشورمان پیوند قلب انجام نمی‌شد که از سال ۷۲ این پیوند در کشور انجام می شود و در حال حاضر به ۱۰ مرکز در سراسر کشور رسیده است.

شادمان تصریح کرد : امروز سه کشور اروپایی رسما، راه خود را از آمریکا جدا کردند و همچنین آمریکا در عراق، سوریه و افغانستان نیز جایگاهی ندارد و این برهم زدن اجماع جهانی به نفع آمریکا، نشان دهنده قدرت دیپلماسی جمهوری اسلامی با حمایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش‌های دولت است.

این مسئول خاطرنشان کرد : این اقتدار و عظمت، در سایه رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و استقامت امام راحل و مقام معظم رهبری حاصل شد و امروز انقلاب ما در عرصه بین‌المللی از باثبات ترین انقلاب‌ها محسوب می‌شود.

 

وی افزود: شهدا از دل مردم جوشیدند و امروز باید قدردان و خدمتگزار واقعی برای مردم باشیم و در برابر هر میزان وقتی که برای مردم صرف می کنیم خم به ابرو نیاوریم.

فرماندار شهرستان نور گفت: در ایام الله دهه فجر، خانه مدیریت بحران و هلال روستایی روستای گنجیاب سفلی، آسفالت معابر و کوچه های روستای ایزخورده و سالن ورزشی زنده یاد دکتر فرزام سالاریان در بخش مرکزی شهرستان نور افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

وی در آئین افتتاح پروژه های بخش مرکزی شهرستان نور گفت: جهت گیری دولت بر آن است تا به جای کلنگ زنی و افزودن بر پروژه‌ها، به اتمام پروژه‌های نیمه کاره، افتتاح و بهره برداری آن‌ها اقدام کند.

وی افزود: دولت زمانی مدیریت دولت را تحویل گرفت که ۲۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه کاره از دولت قبل در دست داشت که این خود دو دولت ۸ ساله را می‌طلبد تا پروژه‌های نیمه کاره و کلنگ خورده را به بهره برداری برساند.

 

 

 

 

شادمان تصریح کرد : به اتمام رساندن پروژه‌ها در اولویت کار ماست و در دهه فجر امسال سهم پروژه‌های افتتاحی بیش از ۷۰ میلیارد تومان و فقط ۲ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های کلنگ زنی است.

این مسئول،کمربندی نور- رویان، راه چمستان به آمل ، استادیوم شهید ناطق نوری و … را از جمله پروژه‌های در دست اجرا و اتمام در شهرستان نور برشمرد و اضافه کرد: هرچه مدت زمان به اتمام رساندن پروژه ها بیشتر شود، با بالارفتن هزینه‌ها، خسارت و آسیب به بیت المال نیز افزایش می‌یابد.

 

 

 

در ایام الله دهه فجر در شهرستان نور، خانه مدیریت و هلال روستایی ، روستای گنجیاب سفلی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیون ریال با هدف توانمندسازی روستاها در مواجهه با حوادث و سوانح ، آسفالت کوچه‌ها و معابر روستایی روستای ایزخورده به طول ۷۰۰ متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان از محل درآمد روستا و سالن ورزشی زنده یاد دکتر فرزام سالاریان در زمینی(متعلق به آموزش و پرورش نور) به مساحت ۱۸۰۰ متر و بنای ۱۳۵۰ متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت اداره کل نوسازی آموزش و پرورش مازندران و خیّرنیک اندیش (خانواده سالاریان) افتتاح و به بهره برداری رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو