زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ -

فرماندار شهرستان نور عنوان کرد

افتتاه ۵۶ پروژه طی دهه فجر در شهرستان نور

فرماندار نور گفت: 56 پروژه در دهه فجر در حوزه‌های مختلف از جمله برق، مخابرات، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس، آب و فاضلاب شهری، منابع طبیعی، کشاورزی، راهداری و غیره با اعتبار 79 میلیارد و 263 میلیون و 400 هزار تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۱ پروژه در شهرستان نور در ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: از این تعداد، ۵۶ پروژه عمرانی افتتاح و ۵ پروژه کلنگ زنی می‌‌شود.

وی با تأکید بر جهت گیری مدیران شهرستان برای به افتتاح رساندن و بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام و زیرساختی به جای کلنگ زنی طرح‌های جدید، گفت: برای افتتاح ۵۶ پروژه در حوزه‌های مختلف از جمله برق، مخابرات، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس، آب و فاضلاب شهری، منابع طبیعی، کشاورزی، راهداری و غیره ۷۹ میلیارد و ۲۶۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه و برای کلنگ زنی ۵ پروژه، ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان هزینه برآورد شده است.

 

 

 

فرماندار نور تصریح کرد: پیشروی برخی پروژهای بزرگ شهرستان بسیار خوب است و تا قبل از دهه فجر سال آینده به افتتاح و بهره برداری خواهند رسید.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: اگر پروژه‌ای راکد شهرستانی در ، ظرف چندماه به انجام و بهره برداری می‌رسد نتیجه دو عنصر تأثیرگذار وحدت و همدلی ، نظارت مستمر و حضور زمان بندی شده بر روند انجام پروژه‌هاست .

شادمان افزود: نظارت مستمر بر اجرای پروژه‌ها، اجازه برون رفت اعتبار از این شهرستان به شهرستان دیگر را نمی‌دهد و بر همین اساس شاهد بهره برداری پروژه‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن خواهیم بود.

وی گفت: برای به انجام رساندن برخی پروژه‌ها باید ابتکار عمل به خرج داد تا مردم شاهد تلاش و کار مسئولان باشند .

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان نور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهارکرد‌: دین باوری و وحدت سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد که امروز به چهل سالگی این درخت تنومند رسیده‌ایم و اگر این وحدت باقی بماند و از تفرقه جلوگیری کنیم، این انقلاب پابرجا خواهد ماند.

علی اسماعیلی با تأکید بر تعامل بین قوا با رعایت اصل تفکیک قوا، افزود: وحدت بین مدیران در هر سه قوه و تعامل با مردم، سبب شتاب بخشیدن به توسعه شهرستان و ارتباط مستمر ملت و دولت سبب انسجام درونی می‌شود.

 

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تفکر و مدیریت جهادی را برای مدیران اصل و سرلوحه قرار داد و اضافه کرد : مدیران جهادی، امین، متخصص و دارای سعه صدر هستند.

این مسئول با اشاره به انتصاب مدیران بومی برای شهرستان یادآورشد: امروز ۸۰ درصد از مدیران منطقه بومی و با رویکرد توسعه پایدار هستند.

اسماعیلی با اشاره به مسئله محیط زیست، تصریح کرد: طرح فاضلاب شهرهای نور، رویان و ایزدشهر مصوب شد و درحال اخذ بودجه ملی برای اجرای آن هستیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نخستین پروژه تارنمای نوری روستایی در شهرستان نور اجرا شد و دومین پروژه نیز با هدف ارتقای زیرساخت‌های اینترنت و کمک به اقتصاد کسب و کار مجاز، در حال اجراست.

وی با تأکید بر توسعه فناوری به عنوان زیرساخت توسعه پایدار از اجرای سه پروژه بزرگ فیبرنوری در شهرستان نور خبر داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو