زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ -

افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های بخش چمستان در دهه فجر+ تصاویر

پروژه‌های بخش چمستان در دهه فجر، باحضور فرماندار شهرستان نور، بخشدار و شهردار،اعضای شورای شهر چمستان و مدیران برخی دستگاه‌ها در این بخش شهرستان نور افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار سرای نور،پروژه‌های بخش چمستان در دهه فجر، باحضور فرماندار شهرستان نور، بخشدار و شهردار،اعضای شورای شهر چمستان و مدیران برخی دستگاه‌ها در این بخش شهرستان نور افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

در این بخش ساختمان جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش چمستان، مسکن معلولین تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان نور در روستای تورانکلا، ساختمان دفترشورا و دهیاری روستای دارکلا، مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستای بوته‌ده،افتتاح پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نور از قبیل پروژه های طرح هادی و آسفالت راه روستایی در روستاهای امیرآباد، ولیرکان و رمشی و دو دستگاه فیدر۲۰کیلوولت در ایستگاه ۶۳/۲۰ کیلوولت چمستان جهت اتصال به نیروگاه افتتاح شد.

در پایان نیز گلزار شهدای روستای سعادت‌آباد با حضور مسئولان عطر افشانی و غبارروبی و مرحله دوم کاشت نهال در قالب طرح میراث ماندگارنم در گلزار شهدا و آرامستان این روستا انجام شد.

نمایشگاه آثار خبرنگاران خانه مطبوعات شهرستان نور با حضور فرماندار، معاون فرماندار، شهردار رویان، بخشدار بلده و خبرنگاران شهرستان افتتاح شد.

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو