زمان انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۵ -

آوار یخ بر سر انگلستان/ ایسلند حریف فرانسه شد

تیم فوتبال ایسلند با برتری مقابل انگلستان حریف فرانسه میزبان در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ شد. انگلیسی‌ها با نمایشی ضعیف با جام پانزدهم وداع کردند.

به گزارش سرای نور؛ تیم های فوتبال ایسلند و انگلستان دوشنبه شب در ورزشگاه «آلیانتس ریویه‌را» در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم رفتند.

انگلستان خیلی زود موفق شد توسط «وین رونی» از روی نقطه پنالتی به گل برسد. این نتیجه نوید یک پیروزی پرگل برای انگلیسی ها را می داد  البته شادی آنها فقط دو دقیقه به طول انجامید چون «راگنار سیگوردسون»، مدافع پیش تاخته ایسلندی ها، موفق شد بازی را به تساوی بکشد.

ایسلندی‌ها که پیش از این انتظار می رفت به یک بازی دفاعی صرف دست بزنند در دقیقه ۱۹ موفق شدند بار دیگر دروازه انگلستان را باز کنند. «جو هارت» روی شوت از راه دور «کولبین سیگتورسون» دروازه اش باز شد.

دروازه بان انگلستان در دریافت این گل مقصر بود.

در نیمه دوم، بازی جذابیت نیمه نخست را نداشت و انگلیسی ها به قدر کافی برای به تساوی کشاندن بازی مقتدر نشان ندادند. حضور «جک ویلشر» در خط میانی و «جیمی واردی» در خط حمله هم نتوانست مشکل گلزنی تیم «روی هاجسون» را حل کند.

تک موقعیت های انگلستان هم از سوی «هری کین» راهی به سوی دروازه ایسلند پیدا نکرد.

در دقیقه ۸۳ این ایسلند بود که نزدیک بود از روی ضدحمله به گل برسد که جو هارت این بار اشتباه نکرد.

ایسلند به عنوان پدیده رقابتهای یورو حریف فرانسه در یک چهارم نهایی شد. این دیدار روز یکشنبه هفته آینده در استادوفرانس برگزار خواهد شد

منبع:مهر

زمان انتشار: ۷ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو