زمان انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ -

ماندن آقای گل به پول ربط دارد؛

جزئیات مذاکره دو بازیکن پرسپولیس در ترکیه/ کار رضائیان تمام شد!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درحالی مذاکراتی را با مسئولان تیم ریزه اسپور ترکیه داشته که در انتظار پاسخ مسئولان پرسپولیس برای پرداخت پول است. گفته می‌شود کار مدافع این تیم تمام شده است.

به گزارش سرای نور؛ در حالی که منتفی شدن حضور مهدی طارمی در لیگ یونان و حضور این مهاجم در باشگاه پرسپولیس برای انجام مذاکرات نهایی با این باشگاه همه را به ادامه همکاری این بازیکن امیدوار کرده بود اما سفر یکباره طارمی به ترکیه تمام معادلات را تغییر داد.

هرچند ابتدا از سفر طارمی به ترکیه به عنوان یک سفر تفریحی یاد شد ولی همراهی رامین رضائیان با طارمی در این سفر خیلی زود دیدگاه‌ها را نسبت به حضور دو بازیکن پرسپولیس در ترکیه تغییر داد و یک روز بعد خبر مذاکره طارمی و رضائیان با باشگاه ترکیه‌ای تایید شد.

باشگاه ریزه اسپور ترکیه در حالی خواهان رضائیان و طارمی شده است که کار حضور رضائیان در این تیم تقریبا تمام شده و این بازیکن به احتمال زیاد فصل آینده در پرسپولیس حضور نخواهد داشت.

ماجرای مهدی طارمی از رضائیان متفاوت است. طارمی که حتی دوشنبه شب با سرمربی ریزه اسپور جلسه داشته، به باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری به شرط برآورده شدن خواسته‌هایش قول داده است و حالا بر سر دو راهی قرار دارد.

یک طرف این ماجرا باشگاه ترکیه‌ای است که گفته می‌شود دست به نقد است و مبلغ هنگفتی را به طارمی پیشنهاد داده است. طرف دیگر، باشگاه پرسپولیس است که برای تمدید قرارداد طارمی با تمام آپشن‌ها مبلغی در حدود یک میلیارد و صد میلیون تومان در نظر گرفته است.

طارمی که خواهان مبلغی بیش از این است، در جلسه هفته گذشته‌اش در یک رستوران از هوادار متمول قول گرفت مابقی مبلغ مورد نظرش برای تمدید قرارداد را با چِک وی دریافت کند؛ قولی که هنوز عملی نشده و با توجه به سابقه این هوادار متمول، طارمی برای بازگشت به ایران و تمدید قرارداد مردد است.

طبق اعلام یک منبع آگاه، در صورتی که پرسپولیس و هوادار متمول مبلغ موردنظر طارمی را تامین و خیال او را برای دریافت پول راحت کنند، این مهاجم سه شنبه شب به ایران بازخواهد گشت و قراردادش را رسما تمدید می‌کند؛ در غیر اینصورت طارمی برای انجام کارهای شخصی و فراهم کردن مقدمات حضورش در تیم ترکیه‌ای در این کشور باقی خواهد ماند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو