زمان انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۵ -

خولیو ولاسکو:

بازی برابر هواداران ایران جالب است/ دیدار تماشایی با ایتالیا

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین با اشاره به برگزاری دیدارهای لیگ جهانی در تهران گفت: تماشاگران و هواداران والیبال ایران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی شرایط خاصی برای مسابقه ایجاد می کنند.

به گزارش سرای نور؛ خولیو ولاسکو در نشست خبری قبل از شروع هفته سوم لیگ جهانی خاطرنشان کرد: من و لوزانو (سرمربی ایران) در یک شهر و یک روز در آرژانتین والیبال را شروع کردیم. سرمربیان فعلی تیم های ملی والیبال صربستان و ایتالیا نیز که اکنون در این نشست هستند، از بازیکنان من بودند.

وی با بیان اینکه احساس خوبی دارم که در ایران هستم، گفت: دوستانی زیادی از جمله خبرنگاران را دوباره ملاقات می کنم و خوشحالم که برابر تماشاگران خونگرم ایران به میدان می رویم.

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: بازی اول تیم ملی والیبال آرژانتین با ایتالیا است که فکر می کنم مسابقه تماشایی باشد و مسابقه دوم مقابل صربستان است که تاکنون شکست نداشته است.

ولاسکو تصریح کرد: بازی برابر ایران نیز متفاوت خواهد بود که چند دلیل دارد از جمله اینکه تیم ملی والیبال آرژانتین در برزیل مغلوب ایران شد. نکته دیگر اینکه تماشاگران ایرانی که به سالن می‌آیند، شرایط خاص برای مسابقه می دهند.

دیدارهای هفته سوم لیگ جهانی والیبال در تهران با دیدار دو تیم ایتالیا و آرژانتین از ساعت ۱۸ فردا (جمعه) آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

ملی پوشان والیبال ایران در نخستین مسابقه خود و از ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۱ تیرماه به مصاف صربستان صدرنشین این رقابتها می روند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو