زمان انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ -

راهپیمایی گسترده در غزه

راهپیمایی کنندگان روز قدس در غزه بر مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید و با هر گونه سازش به زیان آرمان فلسطین مخالفت کردند.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از فلسطین الیوم، ساکنان غزه با برگزاری راهپیمایی روز قدس را گرامی داشتند.راهپیمایی کنندگان خواستار وحدت تلاشهای امت عربی و اسلامی برای یاری قدس در برابر طرحهای اسرائیل و حمایت از مرابطین و مرابطات(شخصیت های متولی مسجدالاقصی) از تعدی های شهرک نشینان شدند.

خالد البطش از رهبران جهاد اسلامی اعلام کرد: امت اسلامی چاره ای جز بازپس گیری قدس از اشغالگران اسرائیلی ندارد.اگر قدس آزاد شود امت اسلامی در بهترین مرحله اش قرار خواهد گرفت.

وی افزود: آزاد سازی قدس جز با مقاومت میسر نمی شود.

لوی القریوطی مسئول جبهه مردمی فرماندهی کل در غزه گفت: روز قدس پیامی آشکار به دشمن صهیونیست است که مقاومت تا آزاد سازی قدس از لوث اشغالگران ادامه می یابد.

وی افزود: فلسطین موضوع اصلی امت عربی و اسلامی است زیرا آنها از محاصره ظالمانه و ستم و سرکوب اشغالگران رنج می برند.حوادث منطقه به منظور منحرف کردن نگاهها از قدس اشغالی است.فلسطین متعلق به فلسطینی هاست و احدی حق ندارد از وجبی از خاک آن کوتاه بیاید.همه اراضی فلسطین باید پس گرفته شود.روز قدس یادآوری اقدامات صهیونیستها در قدس است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها: ,, ,
زمان انتشار: ۱۱ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو