زمان انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۴ -

فرماندار شهرستان نور:

کشورهای اسلامی به دنبال تشکیل بسیج

فرماندار شهرستان نورگفت: امروز کشورهای اسلامی که راه رهایی را می‌جویند به دنبال تشکیل بسیج هستند.

به گزارش سرای نور؛هادی خنجری بعد از ظهر دیروز در دیدار اعضای ستاد هفته بسیج شهرستان نور با امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: بسیج به عنوان یک الگو و راهبرد برای همه جهان است و تشکل و تفکر بسیج را تنها راه رهایی می‌داند.
وی با اشاره به ولایت‌پذیری و اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت، افزود: بسیج مسیر درست را انتخاب می‌کند و همواره با بصیرت از ولایت اطاعت می‌کند.
فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: این بصیرت و اطاعت به دلیل روشن‌گری و مشعل‌داری روحانیت بصیر است که پرچم‌داران اصلی نهضت هستند.
این مسئول گفت: بسیج تنها به قشر خاص و دارای شناسه و کارت تعلق ندارد، همه مردم ایران و همه آزادی‌خواهان جهان بسیجی هستند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نور نیز در این جلسه اظهار کرد: بسیج بازوی توانمند انقلاب است و آگاهی بسیج سبب بصیرت، آمادگی و حرکت درست می‌شود.
حسین محمودی افزود: دشمنان تلاش زیادی برای کاهش اعتماد و آگاهی در جامعه دارند، اما تفکر بسیجی تفکر امام (ره) است که در مقابل تلاش دشمن ایستاد و مقابله کرد تا همواره ناکام ماندند.
محمودی در پایان گفت: جغرافیای انقلاب به خارج از مرزهای ایران گسترش پیدا کرد و مقاومت به بیرون از مرزها و کشورهای اسلامی هدایت شده و خط مقدم نظام است.
منبع:روابط عمومی فرمانداری نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو