زمان انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ -

ادای احترام صربستانی ها به تماشاگران ایرانی/ ولاسکو با اخم رفت!

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین که به شدت از سوی تماشاگران ایرانی حاضر در سالن مورد حمایت قرار گرفته بود در پایان بازی با اخم هایی درهم سالن را ترک کرد اما همچنان مورد تشویق قرار گرفت.

به گزارش سرای نور؛ هفته سوم رقابت های لیگ جهانی والیبال از ساعت ۱۸ امروز جمعه با دیدار تیم های آرژانتین و ایتالیا در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد که این دیدار را تیم ملی ایتالیا ۳ بر یک به سود خود خاتمه داد.

این بازی در شرایطی برگزار شد که خولیو ولاسکو سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران هدایت آرژانتین را برعهده داشت و بارها از سوی تماشاگران حاضر در سالن مورد تشویق قرار گرفت.

تشویق تماشاگران ایرانی به قدری بود که ولاسکو بارها به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. با این حال شکست آرژانتین برابر ایتالیا اخم های ولاسکو را درهم برده بود و در شرایطی که تماشاگران در پایان این دیدار به تشویق وی پرداختند اما او با چهره ای درهم راهی رختکن شد.

خروج بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین همزمان با ورود بازیکنان صربستان بود. در این بین بازیکنان صربستانی به محض ورود به زمین به سمت تماشاگران ایرانی رفتند و به آنها ادای احترام کردند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو