زمان انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ -

آغاز ثبت نام پذیرفته‌شدگان رشته‌های بدون کنکور از فردا

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ (رشته‌های بدون آزمون) ۸ مهرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش سرای نور،این پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی در دوره‌های روزانه،‌ نوبت ‌دوم ‌(شبانه)، دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ قبول شده اند.

 

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان از ۱۰ مهر

تمامی پذیرفته شدگان باید با در دست داشتن مدارک لازم که در سایت سازمان سنجش درج شده است در یکی از روزهای چهارشنبه ۱۰ مهر و یا شنبه ۱۳ مهر ۹۸ به دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان در ابتدا برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه ۲۳ شهریور ۹۸ باید ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج نکرده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل مؤسسات لازم است مطابق روزهای تعیین شده برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه کنند. عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

ممنوعیت ثبت نام در دو محل دانشگاهی با آزمون و بدون آزمون

داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی با آزمون یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی قرار گرفته‌اند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل های قبولی ثبت‌نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد. ثبت‌نام در یکی از کدرشته محل ها به منزله انصراف از کدرشته‌ دیگر است.

کلیه پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۸ دارای مدرک دیپلم نظام‌ قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید (نظام آموزشی ۳-۳-۶) و یا مدرک  کاردانی (فوق‌ دیپلم) را دریافت می کردند و در غیر اینصورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

پذیرفته شدگان دوره روزانه مجاز به شرکت در کنکور ۹۹ نیستند

کلیه پذیرفته‌شدگان دوره روزانه خواه در رشته قبولی ثبت‌نام کنند و یا ثبت نام نکنند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور انتخاب رشته‌های دوره روزانه نخواهند بود.

تمامی پذیرفته‌شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت‌نام به مؤسسه محل قبولی خود مراجعه کنند و عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

با توجه به مصوبه جلسه ۱۲ دی ماه ۹۷ شورای سنجش و پذیرش دانشجو پذیرفته‌شدگان لازم است در زمان مراجعه به موسسه محل قبولی مبلغ ۲۷۵ هزار ریال (۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان) بابت هزینه ثبت‌نام در این مرحله به موسسه محل قبولی پرداخت کنند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ مهر, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو