زمان انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ -

تخصیص اعتبار ۸۵ میلیارد تومانی به حوزه پسماند مازندران/پروژه‌های عمرانی اولویت‌بندی شدند

استاندار مازندران از تخصیص اعتبار 85 میلیاردتومانی در حوزه پسماند مازندران خبر داد و افزود: برای حضور سرمایه‌گذار نیازمند فراهم شدن بسترهای لازم هستیم

به گزارش نعمت الله مومنی خبرنگار سرای نور،احمد حسین‌زادگان عصر امروز در هفتمین جلسه شورای اداری این شهرستان که برای نخستین بار در سالن پیامبر اعظم(ص) شهر رویان، برگزار شد، اظهار کرد: مردم همواره نقطه اتکال نظام بوده و هستند و در همه مراحل دشمنان را ناکام کرده و نگذاشتند به اهداف خود برسند.

وی افزود: در شرایط کنونی که در تحریم اقتصادی شدید قرار داریم و از آن تعبیر جنگ اقتصادی دارم، کارکردن به مراتب سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است.

 

استاندار مازندران تصریح کرد: در شرایطی نمی‌توانیم نفت بفروشیم و یا برای انتقال پول آن دچار مشکل هستیم، کار دستگاه‌های اجرایی سخت است و دشمن هم با این فشارها می‌خواهد نظام را ناکارآمد معرفی و مردم را ناامید کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: هدف دشمنان، دولت نیست بلکه نظام اسلامی است، بنابراین ما باید سطح رضایتمندی را در جامعه افزایش داده و امید را در دل مردم زنده نگه داریم.

حسین‌زادگان افزود: برخی از پروژه‌ها نیازمند اعتبار آنچنانی نیست بلکه نیازمند خلاقیت، خرج دادن سلیقه و توجه است و اینکه مردم بدانند به آنان و کارشان توجه می‌شود، راضی هستند، شرایط را درک می‌کنند و توقع زیادی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در یکسال گذشته شاهد رشد اقتصادی و کاهش بیکاری در استان بودیم، اظهار کرد: بیکاری ازبین نرفت، زیرا نمی‌شود با کار یکساله مشکلات را حل کرد اما باید تلاش کنیم تا مشکلات کاهش پیدا کند و مهم انجام کارهای شدنی است تا مردم ما را باور کنند.

استاندار مازندران تاثیر خدمات و اقدامات برای مردم را نیازمند زمان دانست و افزود: با رشد اقتصادی هشت درصدی ۹ سال زمان نیاز است تا تاثیرات اقتصادی و معیشتی در سبد خانوارها احساس شود اما انتقال خط لوله آب، تکمیل کمربندی که سریع جواب می‌دهد و مشکلات مردم را تا حدودی کاهش و یا رفع می‌کند، توجه به مردم، خلاقیت و سلیقه خرج دادن است که مردم این‌ها را به درستی تشخیص می‌دهند.

این مسؤول از اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی در استان خبر داد و تصریح کرد: چندین پروژه اولویت‌دار در استان دسته‌بندی شد که از جمله آن‌ها ایجاد مناطق آزاد، تجارت خارجی با ارتباط بیشتر با کشورهای همسایه و … است.

حسین‌زادگان با بیان اینکه مازندران برای سال ۲۰۲۲ به عنوان پایتخت گردشگری اکو انتخاب شد، اظهار امیدواری کرد تا شرایط مردم منطقه تغییر پیدا کند و ارتباط بیشتر با کشورهای عضو اکو سبب بهبود معیشت مردم استان شود.

وی از تخصیص اعتبار ۸۵ میلیاردتومانی در حوزه پسماند مازندران خبر داد و افزود: برای حضور سرمایه‌گذار نیازمند فراهم شدن بسترهای لازم هستیم که از جمله آن رفع مشکل پسماند و زباله استان، مشکل آب شرب، سند مالکیت و … است که باید رفع شود و این مستلزم در کنار هم بودن و حرکت متوازن همه دستگاه‌ها و حمایت مردم است.

استاندار مازندران در پایان از پیگیری لازم برای رفع مشکلات شهرستان نور به ویژه منطقه رویان خبر داد و گفت: پیگیر اختصاص آمبولانس به ۱۱۵ رویان و تامین اعتبار درمانگاه و همچنین اعتبار احداث پل در رویان هستم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مهر, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو