زمان انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ -

اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) نور بازسازی می‌شود

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)نور گفت: برای بازسازی ساختمان اورژانس ، هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان براورد شده که از طریق خیر نیک اندیش تامین شده و بنا را بر این داریم تا طی ۷۰ روز کاری و یا حتی زودتر از موعد مقرر این پروژه را به اتمام برسانیم.

به گزارش سید سعیده حسینی خبرنگار سرای نور،رئیس بیمارستان امام خمینی(ره)شهرستان نور در گفتگو با خبرنگار ما از پروژه بازسازی اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره)شهرستان نور خبر داد.

 

 

وی افزود:با توجه به حضور پزشکان طب اورژانس و جلوگیری از اختلاط در رسیدگی به بیماران سرپایی و کسانی که فقط جهت سرم تراپی مراجعه می کنند و بیماران بستری شده همچون سانحه دیدگان و بیماران قلبی ؛ ضرورت داشت تا حتما بخش مجزای اورژانس داشته باشیم تا به هر دو گروه خدمات‌رسانی بهینه صورت گیرد.

دکتر مهدی عابدینی تصریح کرد : ساختار اورژانس بیمارستان ، ساختاری فرسوده داشت که مورد انتقاد خیلی از شهروندان بود ، به همین سبب تصمیم بر آن شد تا هم در بازسازی ساختمان و هم تجهیز آن از بهترین مصالح و لوازم استاندارد با بهترین کیفیت استفاده شود تا در دراز مدت شاهد یکی از اورژانس‌های درجه یک استان باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد:برای بازسازی ساختمان اورژانس ، هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان براورد شده که از طریق خیر نیک اندیش تامین گردیده و بنا را بر این داریم تا طی ۷۰ روز کاری و یا حتی زودتر از موعد مقرر این پروژه را به اتمام برسانیم.

گفتنی‌ست؛ فضای بازسازی این بخش ۴۰۰ متر مربع است که ۵۰ متر نیز به قسمت جلویی اورژانس اضافه می شود

همچنین درب ورودی اورژانس نیز به خیابان حافظ تغییر می یابد تا مشکلات شهروندان در این مورد نیز کاهش یابد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)نور با تاکید بر تلاش مدیران و پرسنل بیمارستان بر خدمات رسانی حداکثری به شهروندان گفت:از شهروندان گرامی خواستار صبر و یاری رساندن به مجموعه بیمارستان امام خمینی(ره) در ارائه خدمات بهینه و شایسته می‌باشیم.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ آبان, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو