زمان انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ -

فریاد خشم مردم شهرستان نور در محکومیت آمریکا/ راه سلیمانی‌ها ادامه دارد+تصاویر

با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم شهرستان نور مانند تمامی مردم ایران به خیابان ها آمدند و با سر دادن فریاد خشم خود علیه ‏آمریکا، نشان دادند راه سلیمانی ها در این کشور ادامه دارد. ‏

به گزارش خبرنگار سرای نور،سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد و عشق و ارادت مردم به این بزرگ مرد تاریخ و غم فراق سردار محبوب قلب مردم ایران و آزاد مردان جهان را لرزاند.

سردار سلیمانی بزرگ مردی که در تمام عمر خود با اخلاص به اسلام و ایران خدمت کرد و اخلاص او در راه خدا بود که او را محبوب دل ایرانیان و جهانیان کرد.

با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم شهرستان نور مانند تمامی مردم ایران به خیابان ها آمدند و با سر دادن فریاد خشم خود علیه ‏آمریکا، نشان دادند راه سلیمانی‌ها در این کشور ادامه دارد.

 

مردم ولایت مدار شهرستان نور پس از شرکت در نماز جمعه با حضور امام جمعه نور و فرمانده ناحیه سپاه نور از مصلی الغدیر به سمت سپاه شهرستان نور راهپیمایی کردند و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان دادند بیش از هر زمان دیگر به فکر نابودی دشمنان ایران و انقلاب اسلامی هستند و اجازه نمی‌دهند این اقدام جنایتکارانه آمریکا بی‌پاسخ بماند.

فرمانده سپاه ناحیه نور در این راهپیمایی، شهادت سردار بزرگ، سردار سلیمانی ، مالک اشتر ولایت را تسلیت گفت و اظهار کرد: دشمن باید بداند اگر خونی برای این انقلاب ریخته می‌شود رویش هایی ایجاد می‌کند و شاگردان این سردار بزرگ حماسه هایی بزرگ می‌آفرینند.

سرهنگ اسدی افزود: دشمن بداند و یقین داشته باشد که پیام ولایت هیچ وقت بر زمین نخواهند ماند و انتقام سختی از دشمنان خواهیم گرفت.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ دی, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو