زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ -

با حضور وزیر ورزش

افتتاح ورزشگاه پنج هزارنفری شهید ناطق نوری شهرستان نور+تصاویر

با حضور وزیر ورزش و جوانان،استاندار مازندران،اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد،دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، احمدی امام جمعه نور ،مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی ورزشگاه پنج هزار نفری شهید ناطق نوری شهرستان نور بهره‌برداری شد.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،با حضور وزیر ورزش و جوانان،استاندار مازندران،اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد،دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، احمدی امام جمعه نور ،مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی ورزشگاه پنج هزار نفری شهید ناطق نوری شهرستان نور بهره‌برداری شد.

 

 

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آیین بهره‌برداری از این ورزشگاه اظهارکرد: اعتقاد داریم استعدادهای خوب ورزشی در مازندران وجود دارد و ما باید زمینه بروز و ظهور آن را با افتتاح پروژه‌های ورزشی فراهم کنیم.

 

وزیر ورزش و جوانان افزود: علیرغم محدودیت‌ها و تحریم‌های ناعادلانه توانستیم پروژه‌های خوبی را به بهره‌برداری برسانیم که

در وزارت ورزش حدود ۴ هزار پروژه نیمه تمام داشتیم و در حال حاضر حدود ۳ هزار پروژه نیمه‌کاره ورزشی در کل کشور داریم که امیدواریم تا پایان این دولت این‌پروژه‌ها هم تکمیل و بهره‌برداری شوند.

 

استاندار مازندران نیز در این مراسم با قدردانی از وزیر ورزش برای مساعدت در تکمیل پروژه‌های ورزشی استان، اظهار کرد:

در کشور فقط چند استان شبیه مازندران وجود دارد که در چندین رشته ورزشی حضور پررنگ داشته باشد.

 

احمد حسین‌زادگان افزود: در حوزه سخت‌افزاری در یک‌سال اخیر استادیوم‌های مهم ورزشی در استان مرمت شد که از جمله آن در شهرهای نور، نوشهر، ساری و… است و می‌توان گفت؛ همه اماکن فرسوده در حال احیاء است.

 

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان در این آیین اظهار کرد: کار مرمت استادیوم ورزشی شهید ناطق‌نوری از سال ۸۶ آغاز شد و سالها در ساخت آن وقفه ایجاد شد که با پیگیری مسئولان استانی، شهرستانی و دستور وزیر در یکسال ‌و‌نیم گذشته تکمیل این پروژه آغاز شد.

 

حسن کریمی افزود: این پروژه ۶هزارو ۲۵۰ متر فضای روباز ورزشی،۲هزارو۸۰۰متر فضای بسته اداری دارد که تا امروز۲۵میلیارد تومان هزینه شد.

 

امام جمعه نور در این مراسم با اشاره به آموزه‌های الهی در امر قدرت جسمانی اظهار کرد: اسلام برنامه‌‌های مختلفی را برای نشاط و شادابی در عرصه جسم و روح تعلیم داده است.

 

حجت الاسلام احمدی افزود: یکی از برنامه ‌هایی که باید برای شادابی مردم به ویژه جوانان مهیا کنیم برنامه‌های مختلف ورزشی است که نظام ما توجه به این جایگاه را دارد.

 

علی شادمان در آیین افتتاح این ورزشگاه با اشاره به وقفه بیش از یک دهه در ساخت و اتمام این پروژه از مسئولان کشوری، استانی، نماینده شهرستان نور و دست‌اندرکاران برای پیگیری و تکمیل و افتتاح این ورزشگاه در شهرستان نور قدردانی کرد.

فرماندار نور با بیان اینکه پروژه‌های مختلف مانند کمربندی​، آزاد سازی ساحل، پیچ گلندرود، پل سلیاکتی‌، آبرسانی به رویان، برق‌رسانی به بلده، کلنگ ‌زنی سینما به پروژه گازرسانی ۲۱۰میلیاردی بلده اشاره کرد و افزود: شهر بلده و روستاهای آن از نعمت گاز بهره ‌مند می‌شوند.

 

 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور در مصاحبه با خبرنگار با اشاره به افتتاح استادیوم ورزشی شهید عباسعلی ناطق‌نوری اظهارکرد: ساخت استادیوم ورزشی در زمینی به مساحت ۲۳هزارو۴۰۰متر مربع با اعتبار اولیه ۳۰میلیارد ریال آغاز شد.

وی گفت: ورزشگاه دارای سکوی صندلی تماشاچی، جایگاه وی آی پی، چمن مصنوعی مناسب، سالن بدنسازی، سونای خشک، پیست دومیدانی،  فضای فعالیت ‌های پزشکی و داوران، چهار دکل نورافکن، واحد اداری، رختکن تیم مهمان و میزبان، دوش‌های آب گرم و سرد، ۶۵چشمه سرویس بهداشتی ‌و… است.

 

قهرمان کلیج تصریح‌کرد: زمین این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات استانی، کشوری و لیگ کشور مناسب است و با نورافکن‌هایی که نصب شده می‌توان بازی‌ها و مسابقات را در شب هم برگزار کرد.

 

این مسئول با اشاره به تیم‌های پایه شهرستان نور خاطرنشان ‌کرد: تیم شهروند نور که در سطح استان و کشور بازی می‌کند و تیم تکنیک نور که در رده امیدهای کشور بازی برگزارمی‌کند و همچنین تیم درخشان رویان و تیم ملی پوشان چمستان  که با مدیریت، این تیم‌ها می‌توانند در زمین ورزشگاه بازی برگزار کنند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور افزود: همزمان با آیین افتتاح این ورزشگاه دیداربین ۲تیم منتخب ملی‌پوشان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال و تیم بازیکنان منتخب شهرستان در زمین چمن مصنوعی آن آغاز شد در تیم منتخب ملی‌پوشان و لیگ برتر رحمان رضایی، محسن بنگر، محسن یوسفی، حنیف عمران‌زاده، مسعود حق‌جو، سید عبدالله حسینی، سعید کوزه‌گر، مجید کاویانپور، علیرضا سیاره از فوتبالیست ‌های شهرستان نور حضور داشتند.

 

وی در پایان از مسئولان کشوری​، استانی، شهرستانی،  دست اندرکاران، ورزشکاران و ورزش دوستان، اصحاب رسانه  و همه کسانیکه در روز افتتاحیه حضور داشتند، قدردانی کرد.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو