زمان انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ -

به‌مناسبت عید سعید فطر

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید سعید فطر در محورهای «هراز، کندوان و فیروزکوه» در استان اعمال می‌شود.

به گزارش سرای نور؛ جعفر محمدنژاد امروز  اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر، محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور جلوگیری از بروز ترافیک در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه در استان مازندران اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۵ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۹ تیر ماه امسال از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان همچنان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۱۵ تا ساعت ۶ روز چهارشنبه ۱۶ تیر ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۱۵ تا ساعت ۶ روز چهارشنبه ۱۶ تیر ماه امسال از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ رو چهارشنبه ۱۶ تا ساعت ۲ بامداد روز پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۶ تا ساعت ۲ بامداد روز پنج‌شنبه ۱۷ تیر ماه امسال از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۸ تا ساعت پنج بامداد روز شنبه ۱۹ تیر ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۸ تا ساعت پنج بامداد روز شنبه ۱۹ تیر ماه امسال از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران به ممنوع بودن تردد انواع تریلی از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۵ تا ساعت هشت روز شنبه ۱۹ تیر ماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۸ تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ تیر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۸ تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ تیر ماه امسال از آب‌اسک به‌سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد اظهار داشت: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی روزهای سه‌شنبه ۱۵، چهارشنبه ۱۶، پنج‌شنبه ۱۷، جمعه ۱۸ و شنبه ۱۹ تیر ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی درباره وضعیت محورهای مازندران، تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مازندران عادی و روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع:فارس

زمان انتشار: ۱۳ تیر, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو