زمان انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ -

اذعان دشمنان به اقتدار ایران در جنگ الکترونیک

فرماندار شهرستان نور، گفت: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که ایران اسلامی در جنگ الکترونیک هم مقتدر است البته قدرت اصلی ایمان است.

به گزارش نعمت‌الله مومنی خبرنگار سرای نور،فرماندار شهرستان نور، گفت: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که ایران اسلامی در جنگ الکترونیک هم مقتدر است البته قدرت اصلی ایمان است.

 

علی  شادمان در جلسه شورای اداری این شهرستان با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و حادثه هواپیمای اوکراینی و تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و پرشور، اظهار کرد: امکانات همه دستگاه‌ها باید در اختیار برگزاری انتخابات قرار بگیرد و مدیران حق رفتن به مرخصی ندارند پس تقاضای مرخصی نکنند.

وی افزود: کارکنان ادارات نباید در ساعات اداری برای احدی از کاندیداها تبلیغ کنند و خودروهای و امکانات اداری نباید در اختیار کاندیدایی قرار بگیرد و یا فعالیت داشته باشد.

فرماندار شهرستان نور، تصریح کرد: کسی از ما توقع خلاف قانون نداشته باشد با کسی عقد اخوت نبستیم و اگر کسی می‌خواهد خود را معرفی کند به مردم نزدیک شود زیرا ما تنها مجری برگزاری انتخابات هستیم و باید انتخابات سالم برگزار کنیم.

 

این مسوول به اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان اشاره کرد و افزود: من بر تلاش مدیران شهادت می‌دهم اما گله‌هایی هم دارم چون برخی از مدیران برای کمترین کار منتظر دستور بالا دست هستند، مدیر شهرستان نباید با یک نهیب پروژه را تعطیل کند بلکه باید با داشتن اطلاع کافی از پروژه و فواید آن، مدیر بالادست را هم توجیح کند.

شادمان با تاکید بر تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی، گفت: با رعایت قانون و درست عمل کردن بهانه دست افراد ندهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فضایل اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: این شخص چه کرد که بیش از ۲۵ میلیون نفر در تشییع پیکر شهید شرکت کردند، او با خدا بود بنابراین دلها در ید قدرت الهی است.

فرماندار شهرستان نور، تصریح کرد: سردار سلیمانی ایران را با همه ساکنانش دوست داشت و به همه با هر سلیقه و منش فکری احترام می‌گذاشت و همین امر سبب شد تا در دل همه جا داشته باشد، حتی بیگانگان و عوامل طاغوت در خارج از کشور به او احترام گذاشتند و ترور او را محکوم کردند.

این مسوول خاطر نشان کرد: ایشان همواره آماده پرواز بود، زمینی نبود در اختلافات سلیقه‌ای جناحی و سیاسی شرکت نکرد بلکه تنها دنباله رو ولایت بود و اطاعت محض و عملی از رهبری و ولایت فقیه داشت.

شادمان تصریح کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی فضای عمومی جامعه هم تغییر کرد و فضای ایمانی، شهادت و دفاع مقدسی شد.

وی ادامه داد: پس از حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی عین‌الاسد، آمریکا و عده‌ای از هم پیمانانش در داخل و خارج از کشور با استفاده تبلیغاتی از حادثه هواپیمای اوکراینی تلاش کردند آن را پوشش دهند و شکست هیبت و هیمنه خود را جبران کنند.

فرماندار شهرستان نور، تصریح کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که ایران اسلامی در جنگ الکترونیک هم مقتدر است البته قدرت اصلی ایمان است.

این مسوول در پایان، گفت: زمان با سرعت از دستمان می‌رود پس قاطعانه تلاش کنیم، در این شرایط سخت باید به مردم خدمت کنیم اگرچه شرایط سخت است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ دی, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو