زمان انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۵ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نور:

جشنواره ساحل سالم، پارک پاک در شهرستان نور برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نور گفت: جشنواره ساحل سالم،پارک پاک در شهرستان نوربرگزار می‌شود.

 

 

به گزارش خبرنگار  سرای نور، حسین محمودی در نشست اصحاب رسانه با اشاره به ساحل سالم، پارک پاک اظهار کرد: برنامه‌های پر بار ساحل سالم و پارک پاک با اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرستان نور برگزار می‌شود.

 

وی گفت: امیدواریم در سالی که مزین به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، بتوانیم با اقدامات فرهنگی در عرصه‌های مختلف، گامی مؤثر برداریم.

 

DSC02540

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نور تصریح کرد: هدف از جلسات متعدد و برنامه‌ریزی که به همت امام جمعه نور و فرماندار ساعی در سطحشهرستان برگزار شد، ارائه الگوی مناسب، برای استفاده مردم از مواهب الهی در سواحل و تفرجگاه‌ها است.

 

 

این مسئول ویژگی خاص طبیعی شهرستان نور همانند کوه، جنگل، ساحل، جلگه و … را سبب جذب گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور نام برد و افزود: اجرای طرح ساحل سالم و پارک پاک به لحاظ موقعیت جغرافیایی و توریستی در شهرستان بسیار مهم و حساس است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و الگوسازی در مقابل تهاجم فرهنگی، زمینه‌ی بهره‌برداری مناسب را برای مردم به ویژه جوانان فراهم کنیم، تا همگی بتوانند با رعایت شئونات اسلامی از جاذبه‌های الهی به نحو احسن استفاده کنند.

 

 

 

DSC02544

 

 

حسین محمودی با اشاره به نابهنجاری‌ها در سطح جامعه افزود: برنامه ریزی و توطئه دشمنان این است که جای ارزش و ضد ارزش را در جامعه عوض شود و با قبح زدایی و هنجارشکنی، بی بند و باری را در جامعه به نام آزادی رواج دهند و پایه‌های خانواده را سست و سبب آسیب‌های اجتماعی در جامعه شوند.

 

 

 

وی با توجه به این که حجاب مصونیت است نه محدودیت خاطرنشان کرد: حجاب مختص زنان نیست بلکه مردان نیز با عدم رعایت حجاب، سبب هنجارشکنی در جامعه می‌شوند و رعایت حجاب سبب آزادی و امنیت در جامعه است.

 

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نور، مهمترین اهداف این برنامه‌ها را تحقق تمدن نوین اسلامی نام برد و افزود: در کنار دغدغه‌های مسئولان در اجرای طرح ساماندهی و سالم سازی دریا، تلاش داریم برنامه‌هایفرهنگی بومی محلی، با هدف ترویج و شناساندن این فرهنگ به مردم را اجرایی کنیم.

 

 

 

این مسئول از اجرای دو طرح ساحل سالم و دو طرح پارک پاک شهرستان نور برای نخستین بار در استان نام برد و افزود: برنامه‌های متنوع‌ در طول هفته، از ساعت ۱۸ تا پاسی از شب در ساحل نور وایزدشهر، پارک جنگلی نور و کشپل چمستان ارائه می‌شود.

 

DSC02543

 

 

 

حسین محمودی با اشاره به این که برنامه‌های ساحل سالم در سطح شهرستان در حال انجام است تصریح کرد: بخش فرهنگی سپاه ناحیه نور در حال آماده سازی زیر ساخت این برنامه است و در کنار جایگاه، غرفه هایی با ترویج برنامه‌های فرهنگی، دینی و حفظ فرهنگ بومی همانند غرفه‌های عفاف و حجاب، صنایع دستی، ایستگاه نقاشی، مشاوره دینی، غرفه اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس تا دفاع از حرم و … مشخص شده است.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو