زمان انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۵ -

رئیس جمهور در پیامی به ملت ایران:

امیدوارم شاهدتحکیم وحدت مسلمانان برمحور اعتدال وعقلانیت باشیم

رئیس جمهور در پیامی خطاب به ملت ایران به مناسبت عید سعید فطر ابراز امیدواری کرد با تمسک به دین اسلام شاهد تقویت وتحکیم پیوند میان همه مسلمانان بر محور ارزش‌های اخلاقی، اعتدال وعقلانیت باشیم.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور در پیامی به مناسبت حلول ماه شوال ضمن تبریک عید سعید فطر به ملت شریف ایران، اظهار امیدواری کرد: در این بهار معنویت با تمسک به آموزه‌های نورانی و انسان ساز دین مبین اسلام، بیش از پیش شاهد تقویت و تحکیم پیوند میان همه مسلمانان بر محور ارزش‌های اخلاقی، اعتدال و عقلانیت باشیم.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم انی اسئلک خیر ما سألک عبادک الصّالحون

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان عزیز، حلول ماه شوال المکرم و فرا رسیدن فرخنده عید سعید فطر، روز شکوفایی فطرت و نزول رحمت الهی را به تمامی مسلمانان به ویژه مردم پارسا و پاک طینت کشورمان تبریک و تهنیت می‌گویم.

این عید مبارک، عید مغفرت و رحمت و موسم شکفتن جوانه‌های امید و اخلاص و ایمان در دل و جان انسان‌هایی است که با تقرب به ساحت ربوبی به غبارروبی خانه دل پرداخته و از چشمه زلال فیض الهی برخوردار شدند.

در این ماه خدا، مردم خداجوی علاوه بر اهتمام در عبادت و صیام و قیام، بار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، وحدت ملی و درک مسئولانه خود را در دفاع از مظلومین و هوشیاری در مقابل تفرقه‌افکنی‌ها و آتش افروزی‌های منطقه، در معرض دید جهانیان قرار دادند.

امیدوارم در این بهار معنویت با تمسک به آموزه‌های نورانی و انسان ساز دین مبین اسلام، بیش از پیش شاهد تقویت و تحکیم پیوند میان همه مسلمانان بر محور ارزش‌های اخلاقی، اعتدال و عقلانیت باشیم.

از خداوند متعال رستگاری، عزت و تداوم پیروزی‌های ملت بزرگ ایران را در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی خواستارم و یقین دارم در سایه انسجام و وحدت ملی، همچنان شاهد برداشته شدن گام‌های بلند برای سرافرازی و سعادت مردم و برکت این سرزمین همیشه سربلند خواهیم بود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو