زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ -

افتتاح طرح هادی روستای شهرک امام بخش چمستان+تصاویر

همزمان با دهه مبارکه فجر طرح هادی مشارکتی خیابان اصلی شهرک امام بخش چمستان با حضور مسئولان شهرستان و دهیاری و شورای اسلامی شهرک امام به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار سرای نور،همزمان با دهه مبارکه فجر طرح هادی مشارکتی خیابان اصلی شهرک امام بخش چمستان با حضور علی شادمان فرماندارشهرستان نور، کاظمی رئیس بنیاد مسکن شهرستان نور،سرهنگ اسدی فرمانده سپاه ناحیه نور، هزارجریبی بخشدار چمستان افتتاح شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نور در آیین این افتتاح با گرامیداشت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: اجرای این طرح به صورت مشارکتی بین بنیاد مسکن و دهیاری روستای شهرک امام با اعتباری بالغ بر۶۰۰ میلیون تومان به طول تقریبی ۳۱۰ متر با عرض اجرایی ۱۶ متر به بهره برداری رسید.

 

رضا کاظمی تصریح کرد: فاز اول این طرح توسط دهیاری با اجرای ابنیه فنی و زیرسازی معبر بود که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان و با اجرای جدول کانیو به طول ۱۲ متر و عملیات زیرسازی به میزان ۵هزار متر مربع انجام شد.

وی با اشاره به اجرای فاز دوم این طرح توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: فاز دوم با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در قالب قیر مشارکتی سال ۹۷ شامل اجرای عملیات آسفالت با تناژ بالغ بر ۷۵۰ تن صورت گرفت.

گفتنی است خانم سمیرا پهلوانی به عنوان دهیار و آقایان عیسی حسنی، رئیس و کریم حسنی و غلام سنچولی جوان به عنوان اعضای شورای اسلامی روستای شهرک امام بخش چمستان مشغول خدمت رسانی به مردم این روستا هستند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو