زمان انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ -

زنگ انقلاب در دبیرستان ابن سینای رویان نواخته شد

همزمان با نخستین روز دهه فجر به مناسبت گرامیداشت ورود امام خمینی(ره) به میهن با حضور فرماندار نور، امام جمعه نور، مدیر آموزش و پرورش نور، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار و شورای اسلامی شهر رویان و دیگر مسئولان شهرستان زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه ابن سینای رویان به صدا درآمد.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،همزمان با نخستین روز دهه فجر به مناسبت گرامیداشت ورود امام خمینی(ره) به میهن با حضور فرماندار نور، امام جمعه نور، مدیر آموزش و پرورش نور، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار و شورای اسلامی شهر رویان و دیگر مسئولان شهرستان زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه ابن سینای رویان به صدا درآمد

امام جمعه نور با تبریک چهل‌ویکمین سال انقلاب اسلامی ایران و قدردانی از برنامه‌های پر محتوا و زیبا دبیرستان ابن سینای رویان اظهارکرد: نظام سلطه (انگلیس و آمریکا) از قرن ۱۹ برای ۲ مسئله برنامه‌ریزی کردند، یکی اینکه در عصر جدید بشر نیاز به دین ندارد و دوم اینکه این قرن، قرن خشونت نظام سلطه است.

وی گفت: آمریکایی‌ها برای محواسلام برنامه‌ریزی کردند تا خشونت را به اوج برسانند ومسلمانان را در منطقه نابود کنند اما در این زمان یک شخصیت پرچم مبارزه با استبداد داخلی در کشور و استعمار را بلند کرد و آن امام خمینی بود که بر اساس آموزه‌های دینی با توکل به خدا استبداد در کشور را نابود و دست‌های استعمار را قطع کرد.

این مسئول معامله قرن را آخرین حربه دشمن نام برد و تصریح کرد: با حرکت امام و همراهی جوانان و ملت، انقلاب پیروز شد و امروز با اقتدار و توانمندی در عرصه‌های مختلف به اوج رسیدیم و در گام دوم مقام معظم رهبری رو به سوی جوانان و نوجوانان کرد که باید این انقلاب اداره و مدیریت کنند.

امام جمعه نور از دست آوردهای مهم انقلاب جریان مقاومت در منطقه نام برد و خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی توانست انقلاب عظیمی در منطقه ایجاد کند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به جوانان خاطرنشان کرد: شما جوانان در سایه عفاف و حجاب اوج شوکت و عظمت را در دنیا به نمایش گذاشتید و باید با تمام وجود در کسب علم و دین کوشا باشید و بتوانید برنامه‌های فضای مجازی را در مسیر دین و ارزش‌های الهی برنامه ریزی و مدیریت کنید.

مدیر آموزش و پرورش نور با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز با اشاره به تقارن دهه فجر با شهادت فاطمه زهرا (س) اظهارکرد: این انقلاب برگرفته از مکتب فاطمی، عاشورایی و حسینی است و این تفاوت انقلاب ما با دیگر انقلاب‌های دنیا است.

 

وی گفت: در این انقلاب جمهوری در کنار اسلامیت و دین در کنار مردم است و این انقلاب مردمی که به پشتوانه رهبر و مرجع دینی با اعتقاد و ایمان به خدا و مشارکت مردمی توانست در ۴۱ سال گذشته نقشه‌های دشمنان اسلام را نقشه برآب و با پویایی در منطقه و جهان تأثیرگذار باشد.

مدیر آموزش و پرورش نور با اشاره به افتخارات علمی افزود: ایران در حوزه علمی جزء۱۰ قدرت برتر دنیا در حوزه موشکی است که توانست چشم شیر آمریکا را هدف قرار دهد و از ۱۰ کشور برتر دنیا از نظر صنعت دارویی است

.

 

آیت دیوسالار با اشاره به چرخه سوخت تأکید کرد: در چرخه سوخت هسته‌ای جزء۸ کشور برتر دنیا هستیم و در صنعت غذایی و ساخت ماهواره رتبه‌ی ۹کشور برتر دنیا را کسب کرده ایم و در فناوری نانو چهارمین کشور دنیا و در رشد تولید علم توانستیم رتبه اول دنیا را به دست آوریم که ۱۱ برابر نرخ میانگین جهانی رشد داریم.

این مسئول افزود: کسب علم و دانش سبب عزت کشورهاست و روی دیگر دانایی، توانایی است و دولت‌های غربی در ۲۰ سال گذشته با استفاده از علم توانستند قدرت پیدا کنند و از کشورهایی که از لحاظ علمی عقب افتادند نفوذ کرده و سیاست و اقتدار آن‌ها را به دست گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش نور اظهارکرد: درکنار علم و دانش، معنویت و اخلاق و ایمان جهت دهنده همه فعالیت‌های فردی و اجتماعی و نیاز جامعه است.

دیوسالار افزود: اگر بتوانیم قدرت علم و دانش را با قدرت معنویت همراه کنیم مطمئن باشید بهتر و بیشتر از گذشته انقلاب اسلامی ما به عنوان نگین درخشان در خاورمیانه و دنیا می‌درخشد.

این مسئول در پایان با اشاره به گام دوم و سخنان رهبری افزود: آینده کشور در دست شما جوانان است که با مجهز شدن به سلاح علم و دانش و معنویت کشور را بیمه می‌کنید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ بهمن, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو