زمان انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ -

تحویل ماسک، لباس پرستاری وکیت لباس از سپاه ناحیه نور به بیمارستان‌های آمل و نور

ماسک، لباس پرستاری و کیت لباس از سپاه ناحیه نور به بیمارستان‌های آمل و نور تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سرهنگ سید نعمت اسدی در گفت وگوبا خبرنگارما با اشاره به اینکه مبارزه با ویروس کرونا در یازدهم و دوازدهم فروردین با همت بسیجیان شهرستان نور ادامه دارد، اظهارکرد: حوزه امام حسن(ع) یکهزار و ۸۰۰ بسته بهداشتی کامل شامل (دستکش، ماسک، محلول ضدعفونی کننده) تهیه و بین مردم توزیع کرد.

وی با اشاره به دوخت و توزیع یکهزار و ۹۴۸ عدد ماسک و توزیع بین مردم توسط حوزه حضرت رقیه(س) تصریح کرد: روستای مرزنده، پایگاه شهیده ناهید فاتحی کرجو از حوزه حضرت رقیه(س) به تعداد ۴۰۰ عدد ماسک و ۸۳ دست لباس پرستاری به بیمارستان امام خمینی(ره) آمل تحویل و تعدادی ماسک و دستکش بین ۵۸۰ خانوار توسط این حوزه، پایگاه، دهیاری و شورای اسلامی توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه نور گفت: گشت‌های عملیاتی مقابله با ویروس کرونا توسط عملیات حوزه امام علی(ع) اجرایی شد و این حوزه از ایستگاه های موقت قرنطینه(روستاهای عباسا، شهرکلا، سیاهکلا، امیرآباد) بازدید کرد و ۴۵۰ عدد ماسک به معاونت بهداری سپاه ناحیه نور تحویل داد.

این مسئول با اشاره به اهدای مبلغ ۲۰ میلیون ریال به بهداری ناحیه برای خرید وسایل و اقلام بهداشتی و تحویل به بیمارستان امام خمینی(ره) توسط حوزه حضرت رقیه(س) افزود: ۳۲ عدد کیت لباس به بیمارستان امام خمینی(ره) نور توسط بهداری ناحیه  خریداری و تحویل داده شد.

سرهنگ اسدی اظهارکرد: ۵هزار و۲۸۱ عدد ماسک به همراه مواد ضدعفونی کننده توسط حوزه حضرت زینب(س) توزیع شده و حوزه امام حسین(ع) ۱۰ سبد کالای معیشتی توسط بسیجیان تهیه و توزیع کرد.

وی گفت: رزمایش مبارزه با کرونا(سمپاشی و ضد عفونی) معابر، خیابان‌ها، ادارات، بانک‌ها، خودپردازها و کل شهرستان توسط سپاه ناحیه نور انجام شد .

فرمانده ناحیه نور خاطرنشان کرد: ۱۳هزار و ۳۶۰ بسته بهداشتی با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، بهورزان، کارشناسان مرکز بهداشت، در سطح شهرستان تهیه و توزیع شد که تعداد ۳۶۰ بسته بهداشتی به پیشکسوتان و اصناف در راستای حمایت از قشر آسیب پذیر تحویل داده شد.

این مسئول با اشاره به آغاز مرحله دوم غربالگری و توزیع بسته‌های بهداشتی به ۴۰هزارو۸۰ نفر در سطح کل شهرستان نور از اقدامات این ناحیه در ۱۲ اسفند به ضدعفونی کل معابر و اماکن عمومی، تهیه و توزیع ۷۳۵ عدد ماسک بین مردم و آهک پاشی معابر، تحویل ۲۵۰ جفت دستکش لاتکس به ۲۵۰ نفر توسط حوزه حضرت علی(ع) نام برد و افزود: غربالگری و حضور در پست ایست بازرسی و ورودی دوآب به بلده توسط بسیجیان و ضدعفونی مکان‌های حساس و معابر روستایی توسط حوزه امام حسین(ع) انجام شد.

 

سرهنگ اسدی با اشاره به تهیه و توزیع ۵۰۰ عدد ماسک و هزار و ۴۰۰ جفت دستکش در سطح روستاهای رزن و کرسی توسط حوزه امام حسین(ع) تصریح کرد: ۲۶ بسته حمایتی از پایگاه حضرت خدیجه(س) رویان به خانواده‌های نیازمند و مبلغ ۲۰ میلیون ریال بسته‌های معیشتی بین هشت خانوار نیازمند توسط پایگاه حضرت معصومه(س) تاشکوه علیا از حوزه حضرت خدیجه(س) رویان اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه نور از دیگر اقدامات این ناحیه در مبارزه با ویروس کرونا به ضدعفونی معابر، کوچه‌ها، خیابان‌ها، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، دفتر شورای اسلامی و دهیاری، پایگاه و مسجد روستای شهرکلا توسط ستاد پیگیری کرونا شهرکلا از حوزه امام علی(ع) نورو آماده سازی و توزیع ۲هزار بسته بهداشتی توسط بسیجیان حوزه خاتم الانبیاء(ص) و حوزه حضرت زینب(س) بین مردم نام برد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ فروردین, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو