زمان انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ -

اهدای کمک هزینه از سپاه ناحیه نور به افراد کم‌بضاعت

بن خرید 3 میلیون ریالی به تعداد 15 عدد بین افراد بی بضاعت توسط پایگاه نسوان المجاهد آهودشت با همکاری شورای محل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مرتضی محسنی سرای نور،سید نعمت اسدی در گفت و گو با خبرنگار ما در سیزدهم و چهاردهم فروردین با اشاره به مبارزه با ویروس کرونا در این ناحیه اظهارکرد: معابر و خیابان‌ها سمپاشی و ۲۵۰ محلول ضدعفونی کننده به ۲۵۰ خانوار توسط دهیاری و پایگاه مقاومت روستای جوربند از حوزه حضرت زینب(س) توزیع شد.

 

وی گفت: ۳هزارعدد ماسک همراه با بروشور با همکاری دهیاری و شورای اسلامی، فرماندهان پایگاه برادر و پایگاه حضرت مریم(س) روستای اسپی‌کلا از حوزه حضرت زینب(س) چمستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه نور خاطرنشان کرد: بانوان بسیجی حوزه حضرت رقیه(س) ۵ هزار و ۳۳۷ عدد ماسک تهیه و بین مردم توزیع کردند.

این مسئول با اشاره به توزیع بن خرید ۳ میلیون ریالی به تعداد ۱۵ عدد بین بسیجیان بی بضاعت توسط پایگاه نسوان المجاهد آهودشت با همکاری شورای محل و تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده توسط فرماندهان پایگاه‌های مقاومت برای پاکسازی در روستاها از حوزه حضرت رقیه(س) افزود: تعداد هزار و ۷۲ عدد دستکش برای ۵۳۶ خانوار(برای هر خانوار دو جفت) توسط حوزه علی اکبر(ع) توزیع شد.

اسدی تصریح کرد: حوزه علی اکبر(ع) روستاهای تابعه این حوزه را در ۵ مرحله ضد عفونی و سمپاشی و ایست و بازرسی در ورودی‌های روستاهای تابعه به صورت شبانه روزی اجرا کرد.

وی از اقدامات ناحیه نور به دوخت و توزیع یکهزار ماسک و یکهزار عدد دستکش بین مردم توسط پایگاه حسین‌آباد، دوخت و توزیع ۸۵۴ عدد ماسک توسط پایگاه کردمحله از حوزه امام حسن رویان(ع) و ضد عفونی تمام روستاهای تابعه این حوزه توسط نیروهای بسیجی که در هر هفته حداقل دومرتبه انجام می‌شود، نام برد.

فرمانده سپاه ناحیه نور با اشاره به اینکه خواهران و برادران بسیجی شهرستان نور با تلاش شبانه روزی در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند، یادآورشد: بنرهای پیشگیری ویروس کرونا و راههای مقابله با آن در سطح پایگاه‌های مقاومت با همکاری دهیاری‌ها و حوزه حضرت رقیه(س) نصب شد و این حوزه با مشاوره حضوری در منازل با همکاری خانه بهداشت، بسته‌های بهداشتی به همراه بروشور آموزشی در سطح روستای معصوم آباد توزیع کردند.

این مسئول با بیان اینکه بسیجیان حماسه دیگر در حوزه سلامت آفریدند، تصریح کرد: با تقدیم لوح تقدیر به ۱۰ خیاط در منازل آن‌ها همراه با کارت هدیه یک میلیون ریالی توسط حوزه حضرت خدیجه(س) رویان قدردانی و یکهزار و ۱۴۳ عدد ماسک توسط حوزه حضرت زینب(س) تهیه و بین مردم توزیع شد .

سرهنگ اسدی با اشاره به دوخت و توزیع ۳هزار و ۱۹۰ عدد ماسک بین مردم توسط حوزه حضرت زهرا(س) اظهارکرد: حوزه حضرت علی اکبر(ع) در سه مرحله روستاهای تابعه این حوزه را ضدعفونی و سمپاشی و ۸۰۵ دستکش تهیه و بین مردم توزیع کرد.

وی از دوخت ۴هزار و ۲۹۲ عدد ماسک و توزیع بین مردم از حوزه حضرت رقیه(س) نام برد و افزود: ۱۵ بن خرید به مبلغ ۵ میلیون ریال توسط شورای اسلامی و دهیاری، پایگاه آهودشت از حوزه حضرت رقیه(س) تهیه شد و بروزرسانی و درج اخبار نیز در فضای مجازی توسط فرهنگی ناحیه انجام شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ فروردین, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو