زمان انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ -

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان نور

بسیجیان برای مبارزه با ویروس کرونا همچنان در میدان هستند

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان نور گفت: مبارزه با ویروس کرونا در شهر و روستای شهرستان نور با همت بسیجیان ادامه دارد.

سید نعمت اسدی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اقدامات انجام شده در روزهای گذشته در خصوص مبارزه با ویروس کرونا اظهارکرد: ویروس کرونا و چگونگی پیشگیری از ابتلا به آن برای ساکنین روستاهای رزن، کرسی، تبرستاق، توسط فرمانده پایگاه با همکاری دهیاری و بهورز در حوزه امام حسین(ع) توجیه و تبیین شد.

وی گفت: حوزه امام حسین(ع) ، معابر روستا و مکان‌های حساس را ضدعفونی و یکهزار و ۴۰۰ جفت دستکش و ۵۰۰ عدد ماسک در سطح روستاهای رزن و کرسی و ۱۱۰ عدد مواد ضد عفونی کننده دست و سطوح تهیه و توزیع کرد.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان نور تصریح کرد: حوزه حضرت خدیجه(س) ۹میلیون ریال بسته حمایتی به خانواده‌های نیازمند توسط پایگاه مقدسه رویان توزیع و بسته‌های حمایتی نیز به ارزش ۳ میلیون ریال نیز از این حوزه اهدا شد.

این مسئول افزود: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۸ قسمت تئاتر صحنه‌ای توسط بسیج هنرمندان تهیه، تدوین و اجرا و چهار قسمت نیز به عنوان گپی با مردم در زمینه امیدآفرینی‌واطلاع رسانی تهیه و تدوین شد.

اسدی با اشاره به دوخت یکهزار و ۵۰۰ عدد ماسک توسط حوزه امام حسن(ع) و توزیع بین مردم اظهارکرد: حوزه امام سجاد(ع) یکهزار و ۹۰۵ عدد ماسک تهیه و بین مردم توزیع و در خصوص ویروس کرونا و چگونگی پیشگیری از ابتلا آن در روستای نج از حوزه امام حسین(ع) بلده توسط فرمانده پایگاه، دهیاری و با حضور بهورز توجیه و تبیین شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این ناحیه در شهرستان نور ازضدعفونی مکان‌های حساس و معابر توسط بسیجیان حوزه امام حسن(ع) بلده، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی شامل ۱۴۰ عدد (ماسک، دستکش ،بطری مواد ضدعفونی) در سطح روستاهای حوزه امام حسین بلده، ضدعفونی و سمپاشی معابر خیابان روستای تسبیحکلا توسط حوزه حضرت رقیه(س) نام برد.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان نور یادآورشد: حوزه حضرت رقیه(س) بسته‌های بهداشتی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال توسط پایگاه آهودشت و ۲هزار و ۱۷ عدد ماسک توسط این حوزه تهیه و بین مردم توزیع شد.

اسدی با اشاره به سمپاشی و ضدعفونی معابر و خیابان‌ها به توزیع محلول ضدعفونی کننده بین ۵۵۴ خانوار توسط پایگاه، دهیاری روستای جوربند از حوزه حضرت زینب(س) افزود: ۳۸ دست لباس حفاظتی پرستاران به بیمارستان امام خمینی(ره) نور توسط این حوزه تهیه و اهدا و اقلام بهداشتی (دستکش، ماسک، محلول ضدعفونی کننده) برای۲۵۰۰ خانوار روستاهای تابعه از حوزه حضرت ابوالفضل تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به تهیه واهدای بسته‌های بهداشتی به کل پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان نور توسط کانون خادمیاران رضوی بانوان چمستان با محتویات ۷۰۰ جفت دستکش لاتکس، ۱۰۰عدد ماسک، ۳۳ عدد محلول ضدعفونی سطوح و دست توسط حوزه حضرت زینب(س) اظهارکرد: حوزه امام حسین(ع) در سطح روستاهای نسن، دونای علیا و سفلی برای ساکنین روستاها در خصوص ویروس کرونا و چگونگی پیشگیری از ابتلا توسط فرمانده پایگاه، دهیاری و با حضور بهورز توجیه و تبیین شد.

اسدی تصریح کرد: ضدعفونی مکان‌های حساس و معابر روستا، تهیه ماسک به تعداد ۸۵۰ عدد و توزیع بین مردم، ایست و  بازرسی و غربالگری در پل زنگوله به سمت بلده توسط حوزه امام حسین(ع) انجام شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی بسیجیان شهرستان نور خاطرنشان کرد: حوزه حضرت خدیجه رویان(س) بسته‌های معیشتی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال به خانواده های نیازمند اهدا و ۱۲۰۰ بسته معیشتی برای اهالی روستای تیرکده تهیه و توسط این حوزه توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان نور از اقدامات این ناحیه به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی برای ۲۵۰۰ خانوار توسط حوزه حضرت ابوالفضل(ع)، سومین مرحله سمپاشی و ضدعفونی، تهیه ۴۰۰ بسته بهداشتی و توزیع بین مردم امیرآباد توسط حوزه امام علی(ع) و سومین مرحله سمپاشی و ضدعفونی سطح شهر و روستاهای تابعه حوزه امام حسن(ع) رویان نام برد.

این مسئول با اشاره به حضور بسیجیان شهرستان نور در کنار نیروی انتظامی در ورودی‌های سطح شهرستان برای ایست و بازرسی اظهارکرد: عملیات سپاه ناحیه نور شبانه روزی از ورود افراد و خودروهای غیربومی به داخل شهرستان جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: ایست و بازرسی به صورت شبانه‌روزی در ورودی‌های تمام روستاهای تابعه شهرستان با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، دهیاران، شورای اسلامی و بهورزان برای جلوگیری از ورود افراد غیربومی به داخل روستا اجرا می‌شود.

اسدی افزود: مرحله دوم غربالگری در کل شهرستان با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، دهیاران، شورای اسلامی و بهورزان و رصد، بروزرسانی و درج اخبار در فضای مجازی توسط فرهنگی و فضای مجازی ناحیه انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان نور با اشاره به توجیه و تبیین ویروس کرونا و راه پیشگیری از ابتلا برای ساکنین روستا توسط فرمانده پایگاه از حوزه امام علی(ع) و بهورز با حضور بسیجیان در شهر بلده و روستاهای زرین کلا و کلیک اظهارکرد: کل شهر، معابر و خیابان‌ها توسط حوزه امام حسین(ع) سمپاشی و ضدعفونی و بسیجیان این حوزه در پست غربالگری و ایست بازرسی در پل دوآب به سمت بلده و در سه گروه پنج نفره شرکت کردند.

اسدی از دیگر اقدامات این ناحیه با حضور بسیجیان فعال شهرستان نور به تهیه بسته معیشتی حمایتی به مبلغ ۸۰۰ هزار تومان از حوزه حضرت خدیجه(س) و توزیع توسط پایگاه حضرت خدیجه، دوخت یکهزار و ۸۰۰ عدد ماسک و توزیع بین مردم توسط پایگاه مقدسه رویان از حوزه حضرت خدیجه(س) و سمپاشی و ضد عفونی معابر، کوچه‌ها، مغازه‌ها، آرامستان‌ها و منازل رستمرود توسط بسیجیان گروه جهادی پایگاه نجف اشرف رستمرود از حوزه امام علی(ع) نام برد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ فروردین, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو