زمان انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

جهش بزرگ همدلی در رزمایش کمک مومنانه مازندران/۱۰۱ هزار سبد کالا تا نیمه‌شعبان توزیع شد

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تهیه و توزیع بیش از 101 هزار سبد کالا در مازندران تا نیمه شعبان گفت: این تلاش‌ها وحمایت‌ها سبب عنایت الهی می‌شود و در معرفت الهی سبب نزول برکات است که اوج آن را در ماه مبارک رمضان شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سردار محمد حسین بابایی در بازدید از طرح مؤمنانه در سپاه ناحیه شهرستان نور با قدردانی از همه مسئولان و کسانی که با همدلی زمینه رونق این امر خیر را فراهم کردند، اظهارکرد: همدلی که در تشییع سردار دل‌ها اتفاق افتاد با عمق بیشتر در جریان مقابله با ویروس کرونا رقم خورد و هرچند در بعد سخت این جریان صدمه و مشکلات بود اما در بعد دیگر آن خیری برای بشریت بود و بشریت به جایی رسید که اسلحه، قدرت، ثروت زیاد و حتی علم  در مقابل اراده خداوند هیچ است.

وی تصریح کرد: این ویروس که جهان را درهم پیچید، ضعف انسان‌ها را آشکار و سبب توجه بیشتر انسان‌ها به سمت خداوند شد، در این بین یک ملت درخشید و اگر در چین با قدرت اسلحه مردم را در قرنطینه مدیریت کردند و موفق شدند اما حکومت ایران اسلامی، حکومت دل‌هاست و هر مقررات برای مبارزه با این ویروس را مردم فهیم پذیرفتند و در اجرای آن همکاری کردند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تلاش تأثیرگذار سه گروه در کنترل ویروس در دوران سخت دوماهه، تصریح کرد: گروه پزشکان، پرستاران و جامعه پزشکی در خط مقدم بودند و دومین گروه بسیجیانی که در کارگاه‌ها نیازمندی‌های ابتدایی و اولیه را تأمین کردند که در زمان خودش از اهمیت و ارزش والایی برخوردار بود، همان زمان که جهان در جنگ ماسک‌ها بود ایران تبدیل به کارگاه تولیدات نیازمندی‌های بهداشتی شد.

این مسئول با اشاره به کارگاه‌های تولید در سراسر استان مازندران یادآورشد: نیازمندی‌های مردم در کارگاه‌های تولید رفع شد و در هر شهر و روستا آرامش به وجود آمد و این کار بزرگی بود که با همت مردم و خیرین مواد اولیه ۶۹۰ کارگاه خیاطی در مازندران تأمین شد.

بابایی با اشاره به تهیه بیش از ۱۰۱ هزار سبد کالا در مازندران تا نیمه شعبان تأکیدکرد: این تلاش‌ها وحمایت‌ها سبب عنایت الهی می‌شود و در معرفت الهی سبب نزول برکات است که اوج آن را در ماه مبارک رمضان شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس با حضور مردم در میدان، خداوند امداد‌رسانی کرد و در مقابل بزرگ ترین ارتش زرهی غرب آسیا ایستادیم و امام خمینی(ره) فرمود:” خداوند خرمشهر را آزاد کرد”.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: نگاه ما به رزمایش مؤمنانه یک نگاه تک بعدی نیست که فقط عده‌ای از آسیب‌دیدگان از ویروس مشکلاتشان رفع شود بلکه باید نگاه عمیق‌تر به این اقدامات داشته باشیم که برکاتش بسیار زیاد است.

این مسئول اظهارکرد: کسانی که ایمان دارند از تلاش و مجاهدت خسته نمی‌شوند و هراسی ندارند، این فضا بسیار معنوی است و خرسندیم که فضای همدلی در سراسر کشور توسعه پیدا می‌کند و دولت و ملت با هم کار مشترک انجام می‌دهند و غیر از این پیروزی حاصل نمی‌شد.

بابایی در پایان با اشاره به این وحدت و همدلی افزود: امیدواریم این مقدمه‌ای باشد تا امسال نسبت به سال گذشته قدم‌های بیشتری برداریم و در همه زمینه‌ها با قدرت پیش برویم و امروز نگاه مردم بسیاری از کشورها به سمت ایران است، ایرانی که پس از۴۰ سال تحریم، تهدید و فشارها توانست از این جریان سربلند بیرون بیاید و جنگ رسانه‌های دشمن را خنثی کند و این‌ها همه سرمایه و ارزش برای ایران اسلامی است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو