زمان انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه شهرستان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور از تهیه و توزیع ۵ هزار بسته بهداشتی و معیشتی در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرای نورسید نعمت اسدی در جمع خبرنگاران شهرستان نور با اشاره به اقدامات سپاه ناحیه نور در رزمایش همدلی مواسات، کمک مؤمنانه اظهارکرد: کمک مؤمنانه با فرمایش مقام معظم رهبری در شهرستان نور با حضور نیرو‌های بسیجی، جهادی، هیئت مدیره رزمایش و ستاد شهرستان، ائمه جمعه و فرماندار نور و مسئولان آغاز شد و به همت خیرین، گروه‌های جهادی، مردم، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، گروه‌های سازمان‌های مردم نهاد این هماهنگی انجام شد.

وی با اشاره به اهدای ۲هزار ۸۰۰بسته معیشتی به خانواده‌های محروم قبل از آغاز رزمایش مؤمنانه تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان ۵هزار بسته معیشتی در چهار مرحله به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور یادآور شد: بسته‌های معیشتی شامل کالاهای ضروری در ماه مبارک رمضان است که به جامعه هدف، کمیته امداد، بهزیستی و همه اقشاری که دچار مشکلات مالی هستند، اهدا می‌شود

.

این مسئول با اشاره به اینکه حداقل ارزش بسته‌های معیشتی ۳۰۰هزار تومان است، تأکید کرد: گروه‌هایی مشخص شدند تا با رایزنی برای کسانی که با مشکل اشتغال روبروشدند، مشکلاتشان را رفع کنند.

اسدی خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد شهرستان با همت مسئولان مقرر شد برای کسانی که مشکل استجاری دارند با گفت وگو برای بخشش اجاره مشکلات مستجرین مرتفع شود.

 

وی در پایان افزود: یکی از خیرین شهرستان ۵ رأس گوسفند زنده همراه با یک میلیون پول نقد برای کمک به نیازمندان شهرستان نور اهدا کرد و یکی دیگر از خیرین بالادست بلده بزودی سه رأس گوسفند برای خانواده‎های کم بضاعت اهدا می‌کند که این گوسفندان قربانی و گوشت آنها بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو