زمان انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نور/۲ هزار بسته معیشتی در مرحله نخست توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: جمع آوری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به تعداد یک هزار و 500 بسته معیشتی همراه با بسته‌های بهداشتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به مرحله دوم رزمایش مؤمنانه، مواسات و همدلی اظهارکرد: مرحله دوم رزمایش با همت خیرین، امام جمعه نور و اعضای هیئت رئیسه، فرماندار شهرستان نور به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان نور آغاز شد.

وی بااشاره به اهدای ۲هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در رزمایش ایثار یادآورشد: در مرحله اول کمک مؤمنانه با تدابیر ستادی در شهرستان نور توانستیم ۲هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی همراه با بسته‌های بهداشتی به نیازمندان اهدا کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، جمع آوری مرحله دوم رزمایش به تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی همراه با بسته‌های بهداشتی است.

اسدی با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مؤمنانه در نیمه دوم ماه مبارک رمضان افزود: امیدواریم با حمایت و کمک خیرین و مردم ولایتمدار شهرستان نور بتوانیم در اجرای مرحله دوم این رزمایش بسته های معیشتی را به قشر آسیب پذیر و آبرومند جامعه اهدا کنیم.

 

دانلود

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو