زمان انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۴ -

دبیرخانه فرهنگی سازمان بسیج

تکیه بر استقلال از راه‌های مقابله با نفوذ است

مسئول دبیرخانه فرهنگی سازمان بسیج تکیه بر استقلال را از دیگر راه‌های مقابله با نفوذ دانست و گفت: بعضی‌ها در یک خطای فاحش آزادی را از استقلال جدا می‌کنند، استقلال ضامن آزادی است

به گزارش سرای نور؛سردار محمدجواد اسلامی در همایش بزرگ شکوه ایستادگی در مصلی الغدیر شهرستان نور در جمع اقشار مختلف بسیجی اظهار کرد: بسیجیان همچون اسپند در آتش محبت الهی سوختند تا پرچم استقلال، عزت و مردانگی و غیرت ما همچنان بر تارک انقلاب در جهان بتابد.

مسئول دبیرخانه فرهنگی سازمان بسیج، تصریح کرد: ملت ما تحریم‌ها را به هیچ انگاشت، به تهدیدها لبخند زد و توانست به استقلال، خودکفایی و توان علمی و فنی بالایی دست پیدا کند و حرف برای گفتن داشته باشد.

این مسئول به موضوع استکبارستیزی ملت ایران اشاره کرد و بیان کرد: وزیر خارجه انگلیس که به ایران آمده بود در برگشت به کشورش گزارش داد و گفت: «ملت ایران هنوز از ما متنفر است، و مرگ نثار ما می‌کند».

اسلامی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج، گفت: امام (ره) سازمانی را شکل داد که همه ابنای این ملت را فرا می‌گیرد، به نام بسیج که راه سختی را می‌پیماید، این راه سختی‌های خود را دارد اما حلاوت و جمال و زیبایی خود را هم دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان متناسب با زمان طرح و استراتژیک و تاکتیک را عوض می‌کنند و ما باید مراقب باشیم تا همه آن چیزی را به دست آوردیم ارزان نفروشیم.

مسئول دبیرخانه فرهنگی سازمان بسیج تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مکررا هشدار می‌دهند که مراقب نفوذ دشمن باشید، یکی از راه‌های مقابله با نفوذ صراحت در اعلام مواضع انقلابی است، دشمن در تلاش است که برخی‌ها احساس شرم کنند که انقلاب کردند و انقلابی هستند، ما به آنچه که انجام دادیم افتخار می‌کنیم، از نتیجه دفاع مقدس ما بود که افغانستان و فلسطین و دیگر جوامع بیدار شدند.

این مسئول افزود: گرامی‌داشت و بزرگداشت عناصر مومن و انقلابی و بسیجیان و تفکر بسیجی در کشور از دیگر راه‌های مقابله با نفوذ است.

وی تکیه بر استقلال را از دیگر راه‌های مقابله با نفوذ دانست و اظهار کرد: بعضی‌ها در یک خطای فاحش آزادی را از استقلال جدا می‌کنند، استقلال ضامن آزادی است.

اسلامی در پایان گفت: دبیرخانه حقوق بشر تشکیل می‌دهند و بعضی آرم سازمان ظلم و ستم (سازمان ملل) را یدک می‌کشند که حق را به ظالمان سعودی بدهند.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو