زمان انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

بهار همیاری در ماه همدلی؛

اهدای هزینه سالگرد شهید مدافع حرم علی جمشیدی به کمک مومنانه

بسته‌های معیشتی به مناسبت سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان نور در منزل وقفی شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور تهیه و آماده و به نام رزمایش مؤمنانه بین افراد نیازمند توزیع شد.

رزمایش مؤمنانه به مناسبت سالگرد کربلایی علی جمشیدی، شهید مدافع حرم  شهرستان نور در منزل وقفی شهید برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،بسته‌های معیشتی به مناسبت سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان نور در منزل وقفی شهید تهیه و آماده و به نام رزمایش مؤمنانه بین افراد نیازمند توزیع شد.

مادر شهید مدافع حرم شهرستان نور در حاشیه این رزمایش در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به شهدای خانطومان و فراخوان برای اجرای رزمایش مؤمنانه اظهارکرد: امسال مراسم سالگرد شهید علی جمشیدی با شرایط فعلی و ویروس کرونا برگزار نشد.

وی گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب و رزمایش مؤمنانه با همراهی مردم، خانواده مبلغی را که برای مراسم سالگرد در نظر داشت در رزمایش مؤمنانه هزینه کرد که با شروع ماه مبارک رمضان برای شرکت مردم در رزمایش فراخوان داده شد.

مادر شهید علی جمشیدی تصریح کرد: فراخوان رزمایش مؤمنانه شهید جمشیدی از اول ماه رمضان تا ۱۲ ماه رمضان بود که استقبال خوبی از طرف مردم شد و با توجه به اینکه برای ۱۱۰ بسته معیشتی برنامه‌ریزی شد اما ۱۶۹ بسته معیشتی آماده و توزیع شد.

وی افزود: این بسته ها شامل (ماکارانی، رب، سیب زمینی، پیاز، گوشت، مرغ، عدس، لپه، شکر، برنج، خرما، روغن، آردهای گندم و برنج، نمک تبرک امام رضا و …) همراه با بسته فرهنگی که در کل شهرستان نور، رویان، ایزدشهر، بلده، چمستان و روستاها توزیع شد و سعی بر این بود که در هر روستا یک نیازمند پوشش داده شود.

مادر شهید در خصوص خانه وقفی که به نام شهید فرهنگی علی جمشیدی توسط خانواده شهید خریداری شد و وقف کارهای فرهنگی است، افزود: آمادگی داریم این خانه کلنگی با کمک خیرین برای اهداف فرهنگی در شهرستان در چند طبقه شامل مدرسه، باشگاه، مؤسسه فرهنگی و … ساخته و به صورت وقفی زیر نظر خانواده شهید اداره شود.

 

گفتنی است مقداری از مبلغ مراسم توسط خانواده با برگزاری مسابقه برای روزه اولی‌ها در شهرستان هزینه شد و با قرعه کشی به ۵۰ نفر از روزه اولی‌های دختر و پسر جایزه توسط خانواده شهید اهدا شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو