زمان انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

استفاده از همه ظرفیت رسانه‌ای برای گرامیداشت ایام الله و مناسبت‌های در پیش رو

فرماندار شهرستان نور با اشاره به شرایط فعلی و برگزار نشدن راهپیمایی و مراسم گرامیداشت عینی، گفت: باید از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای، روابط عمومی‌ها، فضای مجازی و ...برای گرامیداشت ایام‌الله و مناسبت‌های در پیش رو استفاده کرد.

به گزارش نعمت مؤمنی خبرنگار سرای نور،علی شادمان در جلسه ستاد چهارگانه( روز قدس،سوم خرداد، ارتحال امام و ۱۵ خرداد) که با حضور اعضای این ستادها در فرمانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل، اظهار کرد: ماه خرداد ماه متفاوت‌تر از دیگر ماه‌ها است و امام راحل نیز در اشعار خود به اهمیت این ما اشاره کردند.

 

وی سوم خرداد را از روزهای مشعشع دفاع مقدس نام برد، افزود: ارتحال امام(ره) در ۱۴ خرداد وجود همه را به لرزش در آورد، با قیام ۱۵ خرداد نیز انقلاب پایه‌گذاری شد.

فرماندار شهرستان نور، تصریح کرد: روز قدس از مهم‌ترین ایام‌الله است و مردم دنیا به ویژه فلسطین چشم به ایران دوختند و می‌دانند ایران حامی واقعی آنها است و به آنان قوت قلب می دهد.

این مسؤول با بیان اینکه ویروس کرونا فضای عینی را بیشتر مجازی کرد و حضور در این بستر کمک مهمی به اطلاع‌رسانی و ابهام‌زدایی می‌کند، افزود: اگر راهپیمایی باشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و دستکش و ضرورت فاصله اجتماعی، تکلیف خود را انجام می‌دهیم.

 

فرماندار نور با بیان اینکه اگر تکلیف شد که راهپیمایی برگزار شود، با رعایت موازین بهداشتی با صلابت برگزار می‌کنیم، گفت: اگر هم نشد با استفاده از روابط عمومی‌های ادارات و معطوف کردن فضای رسانه‌ای با خوراک‌دهی و تبلیغات گسترده ایام در فضای مجازی و همچنین فضاسازی شهرها و تبلیغات محیطی توسط شهرداری‌ها، تبلیغات در سر درب همه ادارات و اصناف؛ انجام وظیفه کرده و ادای تکلیف می‌کنیم.

سیدعباس حسینی مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان نور در این جلسه اظهار کرد: تا این لحظه قرار نیست راهپیمایی و مراسمی برگزار شود بنابراین غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا به صورت محدود مدنظر است و بهتر است در سربرگ مکاتبات اداری و تبلیغات محیطی به این ایام مهم پرداخت.

حجت‌الاسلام مهدی رزاقی امام جمعه ایزدشهر در این جلسه، اظهار کرد: برگزاری این جلسه نشان از اهمیت دادن به برنامه‌ها و ایام الله است، با توجه به فرمایش امام(ره) که فرمودند؛«روز قدس، روز اسلام است» در برخی از شهرها راهپیمایی برگزار می‌شود و یا رژه خودرویی است اما لازم است بیشتر از رسانه‌ها و فضای مجازی بهره‌برداری شود.

سیدنعمت اسدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور در این جلسه گفت: در صورت اعلام برگزاری راهپیمایی روز قدس با رعایت پروتکل بهداشتی و در اختیار قرار دادن ماسک و مایع ضدعفونی سطوح و دست و رعایت فاصله لازم بین افراد، راهپیمایی را برگزار می‌کنیم.

محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور نیز با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب همه را موظف به رعایت موارد اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا کردند، گفت: فضا سازی مناسبتی در سطح شهر و شهرستان‌ها ضروری است و می‌توان با این کار ایام را گرامی داشت و به دنیا پیام داد.

حجت الاسلام جواد نجفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نور نیز در این جلسه از برگزاری راهپیمایی در برخی از شهرهای سفید کشور خبر داد و گفت: در سایر شهرها هم با رژه خودرویی و موتوری و حمل پرچم راهپیمایی روز قدس انجام می‌شود.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو