زمان انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۵ -

سردار سنایی‌راد مطرح کرد؛

آل سعود طراح نشست منافقین در پاریس/رجوی در ذهن ملت ایران مرده است

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه آل سعود طراح نشست منافقین در پاریس است و این پیامی به منافقین برای حفظ موجودیتشان بود، گفت: سالهاست مسعود رجوی و اعضای گروهک منافقین در ذهن ملت ایران مرده اند.

 

به گزارش سرای نور؛ سردار رسول سنایی راد پیرامون نشست منافقین و حامیانشان در پاریس اظهار داشت: اگرچه این نشست در فرانسه برگزار شده است اما آل سعود طراح نشست منافقین در پاریس است و این پیامی به منافقین برای حفظ موجودیتشان بود.

وی این نشست را پیام غیرمستقیمی به جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: پیام آنها به جمهوری اسلامی ایران می تواند ادامه سیاست فشار از سوی غربی ها و متحدین منطقه ای آنها باشد.

سنایی راد ادامه داد: حمایت سعودی ها از گروهک های تروریستی برای ایجاد ناامنی در شمال غرب ایران را شاهد بودیم و هم اکنون شاهد توطئه های جدید آنها علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم. بیگانگان بدنبال استفاده ابزاری از گروه هایی مثل منافقین هستند و می خواهند از این طریق به جمهوری اسلامی ایران فشار وارد کنند.

وی با اشاره به اقدامات نظامی از سوی برخی از گروهک ها و شمال غرب کشور گفت: همراهی عربستان سعودی در این ماجرا حکایت از شروع فاز جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران دارد. در این شرایط جمهوری اسلامی ایران باید آمادگی دفاعی بیشتری داشته باشد و هم مجموعه دیپلماسی ما باید فعالیت بیشتری برای محدود سازی جریان بی آبرویی مثل منافقین انجام دهد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه منافقین به اقدامات تروریستی شهرت دارند، تصریح کرد: آنها از صدام در شرایط جنگ تحمیلی حمایت کردند. البته باید به فرانسوی ها و آل سعود گوشزد کنیم که به نظر می رسد آنها نیز همان مسیری را می روند که صدام رفت.

وی منافقین را جزو بدنام ترین گروه ها در بین افکار عمومی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: این گروهک نمی تواند برای عربستان و حتی فرانسه کاربردی داشته باشد.

رویکرد جدید عربستان و فرانسه پس از شکست تکفیری ها

سنایی راد با اشاره به اظهارات ترکی فیصل در نشست منافقین  در خصوص مرگ رجوی گفت: سالهاست صدایی از رجوی وجود ندارد و در هیچ محفلی نیز حضور نداشته است. در این مدت تصمیمات  و اقدامات گروهک منافین و مریم رجوی اتخاذ و اجرا می کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه غیبت طولانی مدت سرکرده گروهک تروریستی منافقین می تواند علامت صحت ادعای ترکی فیصل باشد، افزود: سالهاست که مسعود رجوی و اعضای گروهک منافقین در ذهن ملت ایران مرده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از سویی دیگر شاهد اضمحلال گروههای تکفیری در منطقه و بویژه در سوریه و عراق هستیم و فرانسوی ها و سعودی ها نقش بسزایی در حمایت از این گروهها داشتند.

سنایی راد گفت: به نظر می رسد در شرایطی که سیاست  حمایت از گروههای تکفیری باشکست مواجه شده است کشورهای حامی آنها و بویژه عربستان و فرانسه بدنبال رویکردی جدید هستند و در همین راستا می خواهند از منافقین دوباره استفاده ابزاری کنند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو