زمان انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ -

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس یازدهم مطرح کرد

تغییر نظام اداری به نفع مردم در اولویت مجلس یازدهم/ مدیران کارآمد را شناسایی کنیم+تصاویر

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: یکی از پیگیری‌های جدی ما در مجلس تغییر نظام اداری به نفع مردم و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار سرای نور، نخستین جلسه شورای اداری در سال جدید با حضور ائمه جمعه، فرماندار، نمایندگان دوره دهم و یازدهم نور و محمودآباد در خانه ملت و مسئولان شهرستان نور در سالن پیامبر اعظم(ص) رویان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان نور با تبریک عید سعید فطر و سالروز فتح خرمشهر اظهارکرد: ماه مبارک رمضان در حقیقت تجلی نورانیت و جلوه عشق و محبت ترکیبی در محضر خدا است و از آن جایگاه عشق و محبت به مردم و اوج ارادت در سایه توجه به حل مشکل مردم و نیاز  نیازمندان است.

حجت الاسلام قنبر علی احمدی گفت: ماه رمضان ماه تمرین مالکیت، نفس و تمرین برای مدیران، مسئولان و کارگزاران در راست گویی، ادای امانت و عدالت محوری است که زیربنای یک جامعه انسانی و الهی است که بهترین جایزه در روز عید سعید فطر برای مدیران و کارگزاران نظام اسلامی خواهد بود.

امام جمعه نور یادآورشد: محصول این روحیه، عدالت محوری و عدالت خواهی و بر اساس عدالت عمل کردن است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه خدمات برجسته و نهج البلاغه حضرت علی (ع) گوای سیره و روش آن حضرت در عدالت خواهی است، افزود: در قرآن کریم به این مسئله تأکید شد که امانت را باید به اهلش واگذار کرد و مسئولیت یک امانت است.

احمدی اظهارکرد: مسئولیت امانت است تا مأموریت خود را به بهترین صورت انجام دهیم و کسانی می‌توانند امانت دار آن باشند که خدا ترس بوده و بصیرت و آگاهی و تخصص در کار داشته باشند.

وی در ادامه اضافه کرد: مسئول باید موقعیت شناس باشد و نیازها و آسیب‌ها را شناسایی و الویت بندی کند و تدبیر و آینده نگری داشته و مردم دار باشد.

امام جمعه نور با اشاره به توجه به طبقات محروم جامعه و حفظ بیت‌المال اظهارکرد: مهمترین مسئله که از شاخصه‌های یک مدیر که تحقق عینی پیدا کند، مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است.

این مسئول با اشاره به اینکه در کشوری مسئولیت داریم که با خون شهدا به ثمر رسیده و هنوز در این عرصه برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی عزیزان این مرز و بوم به شهادت می‌رسند، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمود دولت جوان انقلابی یعنی مدیران با نشاط، پر تحرک و با انگیزه که با این اتفاق هر روز شاهد پیشرفت خواهیم بود و پیشرفت ما در حال حاضر ثمره زحمات مسئولانی است که با روحیه جهادی و انقلابی کار کردند.

احمدی تصریح کرد: کار مجلس قانون گذاری، نظارت بر اجرای قانون است که مثلث راست گویی، عدالت محوری و ادای امانت را می‌طلبد و یک نماینده خدا ترس و با تجربه و دانش باید بتواند بهترین قوانین را برای جامعه تدوین کند.

وی گفت: نظارت بر اجرای قانون با مدیران لایق که شاخصه‌های یک مدیر با روحیه انقلابی و جهادی را داشته باشد را آسان می‌کند و شهرستان در مسیر جهش اقتصادی و تولید در راستای پیشرفت در زمینه‌های گردشگری و کشاورزی و … نیاز به مدیران کارآمد جهادی دارد.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس یازدهم شورای اسلامی در این جلسه اظهارکرد: امام(ره) فرمود خرمشهررا خدا آزاد کرد و جوانان باید بدانند فلسطین اشغالی سابقه ۷۰ ساله دارد و اسرائیل غاصب  و جعلی است همانطور که رزمندگان با عنایت الهی خرمشهر را آزاد کردند با جبهه مقاومت شاهد آزادی قدس خواهیم بود.

ولی الله فرزانه با اشاره به سال جهش و تولید یادآورشد: مقام معظم رهبری در سال‌های متوالی بر مسائل اقتصادی تأکید می‌کنند و اقتصاد مقاومتی نیز در راستای مبارزه با جنگ اقتصادی استکبار جهانی با ایران اسلامی است.

وی بر ضرورت توجه نمایندگان و مسئولان این نظام برای تقویت اقتصاد خانواده‌ها و افزایش درآمد تأکید کرد و افزود: باید درآمد خانواده‌ها افزایش پیدا کند و اجرای این کار نیاز به برنامه ریزی و تدبیر دارد.

این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی سیاستمداران تصریح کرد: باید این تدبیر در سفره مردم نمایان شود تا رضایت مردم را به دست آوریم.

فرزانه با اشاره به پرورش کبک، بلدرچین و ماکیان در برخی شهرها بیان کرد: این تولیدات می‌تواند در راستای اقتصاد مقاومتی باشد و باید در این زمینه برای آموزش و افزایش دانش در کار تلاش کنیم.

وی گفت: مشکلات باید با راهکارهای مناسب حل شود و برای افزایش درآمد و تقویت اقتصاد خانواده‌ها باید به مسائل جزئی شهرستان‌ها و استان توجه و مشکلات رفع شود.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به سوگند نامه نمایندگان مجلس اظهارکرد: نمایندگان سوگند یاد می‌کنند تا نگهبان دست آوردهای انقلاب باشند که یکی از آن نظام جمهوری اسلامی است و دو اصل دارد که ولی فقیه و مردم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: رهبری عامل پیروزی و تقویت انقلاب اسلامی است و هدف دشمنان تضعیف کشور و نظام اسلامی با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی است تا از رهبری و مردم انتقام بگیرند.

فرزانه با اشاره به سفارش امام (ره) به جلب نظر مردم اظهارکرد: وظیفه نمایندگان قانون گذاری و کارکرد ملی و نظارت است.

وی با اشاره به وظیفه نظارتی گفت: باید پیشگیرانه عمل کنیم و مدیران کار آمد را شناسایی کنیم که تحقیقات میدانی، رضایت مردم، روحیه جهادی و خدمت به مردم ملاک ارزیابی ما است.

فرزانه افزود: یکی از پیگیری‌های جدی ما در مجلس تغییر نظام اداری به نفع مردم و انقلاب است.

فرماندار نور در ادامه این جلسه با اشاره به تلاش نماینده دوره دهم و توسعه و پیشرفت در شهرستان اظهارکرد: نماینده دوره یازدهم با تجربه خود در حوزه‌های مختلف بارقه امیدی برای سازندگی و توسعه شهرستان و دنبال کردن اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: ائمه جمعه شهرستان در راستای توسعه و آرامش شهرستان تأثیر گذار بودند و یک فضای عقلانی و همدلی در شهرستان حاکم بود.

 

علی شادمان با اشاره به اینکه همه کارها باید برای خدا باشد و کار برای خلق خدا از دستورات خداوند است تصریح کرد: در قرآن ایمان و عمل در کنار هم آمده و حرف زدن باید با عمل همراه باشد.

این مسئول با اشاره به سخنان رهبری در جهش تولید افزود:همه مسئولان و مدیران به سهم خود در جهش اقتصادی مسئول و تأثیرگذارند و این جهش با برنامه‌ریزی و استفاده امکانات سیستم وار در کنارهم افزاینده که بتواند کارها را پیش ببرد و جهش یعنی چند برابر شدن و این فقط با تلاش وکار شبانه روزی امکان پذیر می‌شود.

فرماندار نور با اشاره به کمک ۳ میلیاردی خیرین در شهرستان نور افزود: در بیمارستان شهرستان نور در مدت دوهفته بستری کرونایی نداشتیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ خرداد, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو