زمان انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ -

ثبت نام در تورهای گردشگری ترکیه ممنوع شد

سازمان میراث فرهنگی در بیانیه ای از دفاتر خدمات مسافرتی خواست تا اطلاع ثانوی و تا زمان برقراری مجدد امنیت، از ثبت‌نام و اعزام گردشگر به مقاصد گردشگری ترکیه خودداری کنند.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از سازمان میراث فرهنگی، به دنبال حوادث و ناامنی‌های اخیر در ترکیه و حادث شدن شرایط فوق‌العاده (force Majeur) وبیانیه‌های نمایندگی‌های سیاسی وکنسولی کشورمان در مقصد، سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با انتشار بیانیه‌ای از دفاتر خدمات مسافرتی وگردشگری خواست تا اطلاع ثانوی و تا زمان برقراری مجدد امنیت و آرامش، از هرگونه ثبت‌نام و اعزام گردشگر به مقاصد گردشگری این کشور اکیداً خودداری کنند.

این سازمان ضمن رایزنی‌ با وزارت امور خارجه و سازمان هواپیمایی کشوری درحال برنامه‌ریزی برای بازگشت امن و تدریجی گردشگران ایرانی است که به دلیل ناآرامی‌های شب گذشته نتوانسته‌اند در زمان مقرر، ترکیه را ترک کنند.

بدیهی است دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مرتبط باید تمام تلاش ومساعی خود را در جهت تمهید شرایط اضطرار برای این قبیل گردشگران در خاک ترکیه مصروف داشته، همکاری و مساعدت لازم را با نمایندگی‌های ج.ا.ایران در این کشور برای حفظ سلامت و  خروج تدریجی آنان به آورند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۶ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو