زمان انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ -

رییس سازمان صداوسیما؛

رسانه ملی توسعه محور است/نخستین مرکز خبرگزاری صداوسیما افتتاح شد

رییس سازمان صداوسیما کشور گفت: رسانه ملی علاوه بر فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی، یک رسانه توسعه محور است.

به گزارش سرای نور؛ عبدالعلی علی عسگری عصر امروز در آیین افتتاح ساختمان صداوسیما خراسان شمالی اظهار داشت: رسانه ملی به‌عنوان پیشکسوت پیگیری اقدام و عمل برای پیشرفت کشور باید تمام توان خود را گذاشته و فداکاری کند.

علی عسگری بابیان اینکه هیچ کاری بدون همکاری با رسانه موفقیت ندارد، افزود: اصحاب رسانه به‌عنوان یک همکار در کنار تمام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی قرار دارند چراکه هیچ کار اجرایی بدون رسانه موفقیت چندانی پیدا نخواهد کرد.

وی همکاری بین رسانه و دستگاه‌ها را تعاملی عنوان و تصریح کرد: مدیران برای ارائه اقدامات خود نیازمند رسانه و رسانه نیز برای ارائه هر گزارش و خبری به مسئولان نیازمند هستند.

رییس صداوسیما بابیان اینکه رسانه متعهد به همکاری با تمام دستگاه‌ها است، اظهار داشت: رسانه در تمام زمینه‌های فرهنگی، بهداشت، صنعت، امنیت، فرهنگی و اجتماعی و … کمک‌کننده دستگاه‌ها برای ارائه اقدامات مسئولان هستند.

علی عسگری تصریح کرد: رسانه‌ها ملزم به رساندن صدای مردم به گوش مسئولان و بیان تدابیر مسئولان به مردم هستند.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به افتتاح نخستین خبرگزاری صداوسیما در خراسان شمالی گفت: خبرگزاری صداوسیما  به‌عنوان یک‌نهاد بسیار بااهمیت است که نخستین مرکز آن امروز در خراسان شمالی افتتاح شد.

عسگری گفت: خراسان شمالی با توجه به موقعیت کشاورزی و دام‌پروری بهترین موقعیت برای ایجاد اشتغال‌زایی و تولید را دارد، بنابراین برای ایجاد شغل تدابیر لازم باید اندیشیده شود.

وی افزود: تمام نیروهای صداوسیما موردبررسی و بازبینی قرار خواهند گرفت و تمام آنان بیمه می‌شوند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۶ تیر, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو