زمان انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۴ -

فرماندار نور:

۱۶۳۳ خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

از زمان شروع به کار کارگزاریها در شهرستان نور، ۱۶۳۳ خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گرفتند.

 

به گزارش سرای نور؛هادی خنجری در جلسه ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان نور بیان‌داشت:هدف از تشکیل جلسه را نهادینه کردن فرهنگ بیمه در سطح شهرستان به ویژه‌ برای روستاییان زحمتکش دانست که در این مقوله صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کمک شایان توجّهی به جامعه هدف خود می‌نماید.
رئیس ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان نور افزود: اطلاع‌رسانی از چگونگی عملکرد مزایای این صندوق و این‌که در مواقع بحرانی چه نقشی را می‌تواند ایفا نماید، بسیار حائز اهمیّت است.
وی در ادامه به تشریع جزییات این بیمه و این که چه کسانی مشمول عضویت و نحوه شرایط و مزایای صندوق بیمه پرداخت.
خنجری اضافه کرد: از زمان شروع به کار کارگزاریها در شهرستان نور، ۱۶۳۳ خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گرفتند که این آمار نسبت به جامعه هدف در شهرستان، چندان رضایت بخش نمی باشد که با اتخاذ تمهیدات لازم ازجمله تعیین سهمیه برای هر بخش، انتخاب فردی به‌عنوان پیگیر مصوب است به صورت ویژه و همچنین نقش ادارات انشاءا… بتوانیم تا با جدّیّت بیشتری نسبت به برخورداری تمامی افراد واجد شرایط در شهرستان نور از مزایای این صندوق همّت گماشته شود.

منبع:روابط عمومی فرمانداری نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو