زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ -

همزمان با هفته دولت:

ساختمان دهیاری بنفشه ده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید

دهیار بنفشه‌ده گفت: مهمترین مشکلات روستا نبود سالن ورزشی و طرح هادی است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،در دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار نور، بخشدار چمستان، دهیار و شورای اسلامی روستای بنفشه‌ده و مسئولان شهرستانی ساختمان دهیاری بنفشه ده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مهدی تقوی با سابقه‌ای بیش از ۱۴ سال به عنوان دهیار روستای بنفشه ده در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: ساخت ساختمان دهیاری از آبان ۹۷ آغاز و پس از یک‌سال به بهره‌برداری رسید.

 

وی گفت: این پروژه با مساحت ۱۵۵ متر زمین و ۶۰ متر بنا و اعتباری بیش از یک میلیارد ریال و با اعتبارات محلی و استانی افتتاح شد.

 

 

دهیار بنفشه‌ده تصریح کرد: مساحت این روستا طبق نقشه طرح هادی حدود ۴۰ هکتاراست که با جمعیت۵۰۰ نفر حدود ۶۰ خانوار بومی و شناوردارد.

 

وی خاطرنشان کرد: این روستا مرکز دهستان است که تقریبا بیش از ۴۵ روستا را تحت پوشش دارد ودر این منطقه ظرفیت بخش شدن وجود دارد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این اتفاق بزرگ باشیم.

 

این مسئول با اشاره به قابلیت‌های این روستا افزود: روستای بنفشه‌ده دارای خدمات اداری و آموزشی  پاسگاه،حوزه امام سجاد(ع)،درمانگاه،اورژانس ۱۱۵،خانه بهداشت،شبکه اتفاقات برق،خدمات کشاورزی بنفشه ده، مرکز مخابرات، شرکت تعاونی، پست بانک و راه‌های دسترسی روستایی است.

 

تقوی اظهارکرد: از مهمترین مشکلات این روستا سالن ورزشی است که با مشکلاتی که برای مجوز داشتیم  ولی باز پیگیر این موضوع هستیم تا هر چه زودتر شاهد این مهم در روستا باشیم.

 

وی یکی دیگر از مشکلات مهم را طرح هادی روستا نام برد و تصریح کرد: ساخت و سازها در این روستا خیلی کم و درآمد محلی پایین است که با درآمد کم دهیاری و شورای اسلامی توان آسفالت کوچه را نداریم.

 

 

وی افزود: با پیگیری از طریق نماینده و تخصیص اعتبار ملی به پروژه طرح هادی امیدواریم بتوانیم شاهد آسفالت کوچه‌های روستا باشیم.

 

گفتنی است اعضای شورای اسلامی این روستا در دوره پنجم آقایان رسول کاظمی به عنوان رئیس‌ شورا و علیرضا جوادی و مصطفی زارع به عنوان عضو شورای اسلامی، مهدی تقوی دهیار روستای بنفشه ده مشغول خدمت‌رسانی هستند.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ شهریور, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو