زمان انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ -

شهردار بلده خبر داد:

افتتاح ۷ پروژه با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در شهر بلده

شهردار بلده، با بیان اینکه در هفته دولت 7 پروژه با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در شهر بلده افتتاح و بهره‌برداری شد، گفت: 2 پروژه با برآورد یک میلیارد هزینه مورد نیاز کلنگ‌زنی شد.

به گزارش نعمت الله مومنی خبرنگار سرای نور،همزمان با هفته دولت پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری بلده با حضور فرماندار شهرستان نور، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر بلده و دیگر مسئولان شهرستانی و اصحاب رسانه افتتاح و کلنگ زنی شد.

شهردار بلده در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت و به برکت خون شهیدان رجایی و باهنر، با تلاش پرسنل شهرداری و حمایت های فرماندار محترم، بخشدار محترم و مشارکت و هم‌فکری دلسوزانه اعضای محترم شورای شهر شاهد افتتاح پروژه های شهرداری بلده هستیم که جا دارد از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کنم

.

محمدرضا نیازی در باره پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شهر بلده، اظهار کرد: به همت مجموعه شهرداری و با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل درآمدهای شهرداری، سنگ جدول بلوار قدیمی شهر به طول ۴۰۰ متر در ورودی شهر تعویض و همزمان با گل‌کاری و کاشت نهال فضای سبز مناسب ایجاد شد.

 

وی افزود: برای کاهش تخلفات و جرائم در شهر بلده  ۸ دوربین( پلاک خوان) پایش تصویری در ورودی و خروجی شهر با اعتبار یک میلیارد ریال نصب شد که در همین مدت مشکلاتی که در سطح شهر و سرقت‌هایی که صورت می گرفته شناسایی و کاهش پیدا کرده است.

این مسوول تصریح کرد: در راستای زیباسازی ورودی و خروجی شهر ضمن نصب تابلوی فلکسی در ورودی شهربا هزینه ی ۵۰۰ میلیون ریال، المان نیما با هزینه ی  ۴۰۰ میلیون ریال و تابلوی فلکسی صلوات جنب پمپ بنزین با هزینه ی ۳۰۰میلیون ریال تهیه و نصب شد.

شهردار بلده اجرای پایه پرچم ۳۰ متری در میدان  شهید شیخ فضل اله نوری با هزینه ی ۸۰۰ میلیون ریال و نیز نصب کلبه ی چوبی و دو مجسمه ی تزئینی در این میدان با هزینه ی ۹۰۰ میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاحی و بهره برداری شده هفته دولت در شهر بلده عنوان کرد.

 

نیازی با اشاره به برنامه ها و پروژه های آینده شهری اظهار کرد: یکی از افتخارات شهر بلده میزبانی از سه شهید گمنام و والامقام ایران اسلامی است، با توجه به وظیفه ای که بر عهده داریم ساماندهی گلزار شهدا را در دستور کار قراردادیم.

 

وی همچنین بیان کرد: همزمان با افتتاح پروژه‌هاعملیات احداث دیواره حفاظتی به حجم ۷۷۰ مترمکعب و ارتفاع میانگین ۴ متر بصورت رسمی آغاز شده است.

شهردار بلده همچنین از ادامه دیواره سازی در ورودی شهر و آغازدیواره سازی منطقه بالادست به طول ۴۰۰ متر و ارتفاع ۶ متر و دیواره سازی پروژه ساخت پارک آیت الله شهرستانی خبر داد.

وی در پایان گفت: همه این اقدامات و خدمات با هم افزایی، همدلی، تعامل و همراهی اعضای شورای شهر در راستای خدمت رسانی شایسته به مردم دیار تاریخی و عالم پرور بلده است و در این مسیر تمام توان و تلاش خود را به کار خواهیم بست.

 

فرماندار شهرستان نور نیزدر باره این پروژه‌ها اظهار کرد: به دلیل تنوع و تعدد پروژه‌ها امروز ۱۰ میلیارد پروژه در بخش بلده افتتاح و بهره‌برداری شد و ۱۰ میلیارد دیگر نیز در هفته‌های آینده افتتاح می‌شود که در مجموع ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در این بخش هزینه شد و این نشان از توجه جدی دولت به بخش بلده شهرستان نور است.

علی شادمان گفت: تغییرات در این بخش قابل مشاهده است و ما شاهد تعامل، همدلی و همت در این بخش هستیم و رنگ و نمای شهر بلده از این حکایت دارد البته با اراده‌ای که وجود دارد یقین داریم کارهای نیمه‌تمام به‌زودی به اتمام برسد و بلده با ظرفیت گردشگری که دارد جایگاه خود را کسب کند.

بخشدار بلده نیز با اشاره به تعدد پروژه‌ها در این بخش، اظهار کرد: در روزهای آینده دکل‌های مخابراتی و فرستنده رادیو تلویزیونی در روستاهای یاسل، کام و نیک نام ده نصب و بهره برداری می‌شود.

امین رنجکش افزود: آسفالت راه‌های روستایی از جمله گردنه لاوش، نسن، ناحیه،خجیرکلا انجام و چند روستا نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی بلده در حال اتمام است، گفت: کارهای عمرانی زیادی در بخش بلده انجام و ادامه دارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ شهریور, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو