زمان انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ -

کمبود دوربین در سطح شهر توریستی نور از مشکلات این شهرستان است

کمبود دوربین در سطح شهر توریستی نور از مشکلات این شهرستان است.

 

به گزارش خبرنگار سرای نورجلسه کار گروه تخصصی فرعی ترافیک شهر نور با حضور فرماندار، معاون فرماندار، شهرداری و شورای اسلامی شهر نور، پلیس راهور، رئیس پلیس راه نور، معاونت فنی عمرانی شهرداری نور، مدیر عامل سازمان حمل و نقل جمعی شهرداری‌های نور و ایزدشهر، مسئول نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های غرب استان، رئیس انجمن صنفی سواری رانی غرب استان، مدیریت شرکت مسافر بری پیام آوران رویان و رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان نور در دفتر شهردار نور تشکیل شد.

 

 

 

DSC02936

 

 

 

 

 

 

در این جلسه فرماندار نور اظهار کرد: باید با نگاه کارشناسی به موضوعات ورود پیدا کنیم و به صورت علمی و فنی موضوعات را مورد بررسی قراردهیم، تا بتوانیم برای ساماندهی آنها اقدام کنیم.

 

 

 

 

 

DSC02922

 

در جلسه شورای ترافیک شهر نور با بحث و بررسی در مورد  جانمایی ایستگاه تاکسی نور- رستمرود – ایزد شهر تصمیم‌گیری شد با توجه به شاخص جمعیت نور و ایزد شهر و به سهم ۷۵ درصدی تاکسی نور و ۲۵ درصدی ایزد شهر این ایستگاه در محور نور، رستمرود و ایزدشهر راه اندازی شود.

 

 

 

 

DSC02929

 

 

 

 

 

 

 

 

در ادامه این جلسه به جا نمایی و استقرار کیوسک جهت ساماندهی مینی‌بوس رانی نور و نوشهر با هماهنگی پلیس راه، شهرداری نور و همکاری شرکت مسافر بری پیام آوران رویان انجام شود.

 

 

DSC02930

 

 

 

 

 

در جلسه شورای ترافیک شهر نور با اشاره به جمع آوری سکو (میدان فیضیه ) مصوب شد تا این سکو جمع آوری و چراغ راهنمایی در آن مکان نصب و راه اندازی شود.

 

 

 

 

 

DSC02926

 

 

 

جلسه کارگروه تخصصی فرعی ترافیک شهر نور، پیچ رستمرود که سبب خطرات جانی برای مردم و مسافران است و ساماندهی پل‌های هوایی عابر پیاده در سطح شهر را مورد بررسی قرارداد.

 

 

 

 

 

DSC02923

 

 

 

گفتنی است با توجه به این که شهرستان نور جز مناطق توریستی و گردشگرپذیر است، یکی از مشکلات بسیار مهم آن کمبود دوربین راهنمایی و رانندگی است.

 

 

 

 

 

DSC02935

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو